14 coaches online • Server time: 02:48
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post ramchop takes on the...goto Post Chaos Draft League R...goto Post anyone know how to c...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post 16 Posted: Oct 09, 2003 - 17:56 Reply with quote Back to top

Javisst. Ett litet forum för oss gubbar som är med i denna uppföljningsturnering på succén Waterfall. Dumpa info, skvaller, personagrepp samt självskryt i denna tråd.
LexTheImpaler



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 13, 2003 - 14:01 Reply with quote Back to top

Sådärja, inte illa, bara att få dönickarna att fatta nu då att dom ska hit å skriva =)
Boorken



Joined: Aug 02, 2003

Post 8 Posted: Oct 14, 2003 - 00:56 Reply with quote Back to top

Confused
aj aj aj
2-3 i TD och 0-5 i skador mot ALVER!!!

hur f-n ska det då gå i nästa match när dom skära men ack så snabba farmarna ska ta sig an vildsinta och brutala orcher....
Calzone88



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 14, 2003 - 14:08 Reply with quote Back to top

Yo, innebär detta att vi skall ge upp gästboken eller??? Tycker att man har bättre "överblick" på en sådan än på tycke hinna nymodigheter!

Calle Wink Fast jätteroliga gubbar kan man göra här!
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 14, 2003 - 15:38 Reply with quote Back to top

Før alla er som tycker att Lunarstorm ær det roligaste som finns så tænkte jag att det vore lite kul med en forumsida. *skjattaj* Laughing

Men det ær upp till var en och vart ni vill håna folk och ragga på varandra. Jag ska i alla fall førsøka att inleda ett nætførhållande med Calle och førhoppningsvis kunna placera in honom under "Gammalt span"-kategorin.
Calzone88



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 14, 2003 - 16:44 Reply with quote Back to top

Oki, är det därför som vi skall ha detta forum. Då vill jag ialf att vi lägger in en bild på oss själva så man ser hur den man pratar med ser ut. Eller iofs det kanske inte spelar någon roll för en del... Laughing "skjattaj"
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic