11 coaches online • Server time: 06:21
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post BB2020 - Kick team m...goto Post What happened?goto Post Secret League Americ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Poll
Dirty player
Regler skal ikke ændres
41%
 41%  [ 31 ]
Man må max have en DP
39%
 39%  [ 29 ]
DP skal forbydes
18%
 18%  [ 14 ]
Total Votes : 74


Thomcat



Joined: Jul 20, 2004

Post   Posted: Sep 17, 2004 - 17:23 Reply with quote Back to top

@kharnath også kan vi jo oxe lige sige at risikoen er lidt værre for dem der bliver foulet. Altså om man mister en stjerne eller om de andres dp er ude resten af kampen. Nu har jeg ikke spillet i ligaen - så lige omkring hvad det gør i ligaen kan jeg så ikke sige helt præcist. Men i alm. kampe begynder folk at foule for alvor når de har tabt kampen ! også er det at få en smidt ud jo ingen risiko mere. Det er derfor jeg mener at selve bb reglerne burde laves om så en spiller der bliver smidt ud også miss next game. Men som der så klart bliver sagt i kommentaren til mit forslag højere oppe - er det uoverkommeligt at administrere i divisionen. Jeg kan kun være enig i at det skal være muligt at foule for det er en del af spillet og kan være taktisk altafgørende - jeg mener bare at der skal være et større minus ved at blive smidt ud. Også ville jeg som sådan også gerne have at dp var lidt sværere at få - så man syntes det var mere sejt Smile f.eks kunne de lave reglerne sådan at man ikke kunne tage det som 1 ste skill.

_________________
Og inviterer hermed alle danskere MED godt humør ind i #fumbbl.dk
Thomcat



Joined: Jul 20, 2004

Post   Posted: Sep 17, 2004 - 17:26 Reply with quote Back to top

dobbelt post
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post   Posted: Sep 17, 2004 - 17:47 Reply with quote Back to top

Jeg erklærer mig helt enig med Kharnath - og desuden er det ulempe for non-bashy hold, hvis man ikke må have DP. Et hvert bashy hold med MB, Claw, RSC osv. kan uden større problemer fjerne de vigtigste modstandere med AV7. Men elverhold og andre har kun deres DP som farligt våben mod modstanderens vigtigste spiller med AV9.

Derudover gør DP-spiller på et non-bashy hold også, at ens stjerner lever længere. Jeg har mange gange oplevet, at min modstander fouler mine DP i stedet for at gå efter mine gode boldspillere.

Som sagt synes jeg, at denne regel ødelægger mange taktiske finesser - men nuvel, jeg skal nok holde kaje nu.

Dog har jeg et enkelt uafklaret spørgsmål:

Hvad gør man, hvis man allerede nu har mere end en DP?
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post   Posted: Sep 17, 2004 - 17:51 Reply with quote Back to top

Hmm, ok har læst din mail ordentligt nu Embarassed
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 17, 2004 - 17:53 Reply with quote Back to top

Hvad gør man, hvis man allerede nu har mere end en DP?

Det her spørgsmål har jeg nu adresseret, men her er det igen. Du kan bruge alle dine DPs, men det øjeblik en DP er sendt ud må du ikke bruge DPs mere i kampen. Jeg havde også skrevet at fra næste sæson skal man være nede på en DP, men så kiggede jeg på ChrellePs hold og tænke det ville være unfair da han jo selvfølgelig ville beholde den ene med ST4 og nok ikke foule med ham heller så reglen er bare som beskrevet ovenfor indtil man kun har en DP tilbage.
Naught



Joined: Dec 27, 2003

Post   Posted: Sep 21, 2004 - 14:00 Reply with quote Back to top

ok først og fremest fatter jeg ikke hvrfor man ikke bare spiller efter officielle regler ??? jeg mener der kommer snart regle ændringer ud her til oktober mener jeg hvorfor ikke bare holde sig til de officiele hva bliver det næste dwarf hold må kun have 2 med MB ????

nr 2 ting og nu har jeg lige siddet og kigget på crelleps hold det er åbenbart det klart stærkeste hold i ligaen laver i denne regel for at få en chance for at vinde ???

nr 3 hva hvis hans eneste mulighed for at score er at foule med en af hans DPs (for alle hans andre spillere kan ikke nå derhen) for at fjerne en spiller der ligger i vejen men han har fået smidt en ud må han så ikke score???? det kan da ikke være fair

nr.4 det vil sige at gobbo og fling hold ikke har den mindste chance i denne liga ??
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 22, 2004 - 14:27 Reply with quote Back to top

Naught wrote:
ok først og fremest fatter jeg ikke hvrfor man ikke bare spiller efter officielle regler ??? jeg mener der kommer snart regle ændringer ud her til oktober mener jeg hvorfor ikke bare holde sig til de officiele hva bliver det næste dwarf hold må kun have 2 med MB ????

nr 2 ting og nu har jeg lige siddet og kigget på crelleps hold det er åbenbart det klart stærkeste hold i ligaen laver i denne regel for at få en chance for at vinde ???

nr 3 hva hvis hans eneste mulighed for at score er at foule med en af hans DPs (for alle hans andre spillere kan ikke nå derhen) for at fjerne en spiller der ligger i vejen men han har fået smidt en ud må han så ikke score???? det kan da ikke være fair

nr.4 det vil sige at gobbo og fling hold ikke har den mindste chance i denne liga ??
ad 1)
MB er ikke i nærheden af at være så vild om DP.

ad 2)
Ja du har ret jeg har altid drømt om at vinde men kan kun når jeg snyder

ad 3)
Okay du har ret her. Det kan ske at der ligger en mand i vejen som bare skal KO's så vil en DP øge den chance. Men fortæl mig lige når det sker så får du et trøstepoint hvis de +2 til injury roll havde givet dig et mål.

ad 4)
De færreste fling og gobbo spillere bruger alle deres doubles på dirty players. Men hvis du meget gerne vil spille goblins eller flings så vil jeg prøve at få en regel indført der giver lov til at man kan bruge alle dobbelts på dirty players. Så kan det jo være en særregel for at få flere til at spille dem Smile
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic