51 coaches online • Server time: 13:43
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post BB2020 - Kick team m...goto Post What happened?goto Post Secret League Americ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Bartok



Joined: Jul 28, 2004

Post   Posted: Nov 23, 2004 - 15:31 Reply with quote Back to top

Vi må bare huse at der er en risiko for at nogle racer overhovedet ikke vil blive valgt, og npgen derfor ikke vil kunne få nogle prioiteter opfyldt.

Hvis man kunne lave en rangering så nogen der har udvist stor deltagelse vil blive foretrukket eller et eller andet, så vi undgår at nogen får de populærer racer og så ikke møder op.

Umiddelbart syntes jeg forslaget er godt og vil mene at den overordnede administrator, for sit arbejde, får frit valg på alle hylder, samt forestår lodtrækningen.
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Nov 23, 2004 - 20:46 Reply with quote Back to top

Er der folk som ender uden race fordi de trækker så lavt et nummer at de ikke kan få deres ønske opfyldt kan vi bede alle lave en 100% prioriteret rækkefølge fra Amazon til Vampire. Så må man jo undlade at rangere de hold man ikke ønsker spille.

Jeg synes ikke admins skal have førstevalg men jeg kan godt se det er skod at hold som man er usikre på tager en populær race. Det kan løses ved at lade alle nye til næste sæson og alle som før har vist sig ikke at gennemfører komme nederst. Jeg ser nu ingen grund til at f.eks. quota og dig Bartok skulle have forskellig rang i valg af race.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic