67 coaches online • Server time: 22:49
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post FUMBBL HAIKU'Sgoto Post Having issues launch...goto Post Gnome Box ranking pa...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Mathias



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Sep 25, 2003 - 18:44 Reply with quote Back to top

Malazan Cadre och Serashseth's Maulers drabbar, hmm, just nu samman på:
fumbbl.com
port 8081
matte vs bellator
SirShadowcat



Joined: Aug 16, 2003

Post   Posted: Sep 29, 2003 - 19:45 Reply with quote Back to top

Fansen är helt vilda. Man har fått kalla in millitären ifrån Middenheim för att hålla stadion i schakt.
Alla vänta på de nästa matcherna. Någon sa att Bugmans har fått ge sig efter mer ölkaggar eftersom
det de hade med sig är redan slut.
Men vad vi alla väntar på är hatmatchen. Kusinerna ifrån väster. Kommer de att skära halsen av varandra redan
innan matchen eller kan de vänta. Hög alverna säg ha setts på ett av deras skepp drikandes deras egna vin
Någon sade att de tyckte att deras omklädningsbås var för smutsigt så de drog sig tillbaka till deras fina skepp istället.
Mörker alverna i sin tur skall ha dragit sig undan någonstans. Inga har sett dom alls på länge.
Vi skulle gärna vilja få tag på deras tränare för hur de känner inför denna match.
Kan vi försöka få in dom till studion för lite snack???
Mathias



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Sep 30, 2003 - 09:15 Reply with quote Back to top

Anledningen till att vi är på vårt skepp har absolut inget att göra med de mörkeralvs lönnmördare som senare påträffades med dödliga brännskador i vårt tilldelade rum. Inte heller behöver någon bry sig om pentagrammet som numera täcker golvet. Det är visserligen snarlikt det som används vid frammaning av demoner, men vi ville bara måla lite...
Flaskorna med "vin" som vi lämnade i det andra omklädningsrummet är för övrigt utsökt.
Vi kommer att avfyra fyrverkerier från skeppet under matchen, men sannolikheten att det skulle träffa någon spelare är ju minimal....

/Malazan Cadre
Gargon



Joined: Sep 07, 2003

Post 14 Posted: Oct 02, 2003 - 22:55 Reply with quote Back to top

Idag har Malazan Cadre och Jeepers Viles mötts. En riktig hatmatch. På grund av alltför frikostigt med vatten på plan, blev det inte särskilt mycket casualities. Malazan Cadre fick två av sina spelare utslagna för resten av matchen, varav en blev det i sista rundan. Spelare #5 Quick Ben, blev så svårt skadad att han kommer missa nästa match. Samtidigt blev ingen spelare i Jeepers Vile skadad.
Ingen som var på matchen kunde undvika att bli blöt. Någons regndans lyckades bättre än man kan önska. Bortsett från det lilla uppehållet där runt halvleksbyte. Men det var inte många solstrålar som hann lysa upp planen innan regnet fortsatte ösa ner.
I övrigt var det en sjysst, reko match. Jeeper och hans uslingar hann smita undan sina fans så dessvärre lyckades jag inte få någon kommentar från dem.
Mathias



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 03, 2003 - 07:52 Reply with quote Back to top

Det var mycket riktigt ett rejält oväder under matchen. Det torkade upp en aning när högalverna skulle anfalla, men annars var bollen och allt annat genomblött. Ingen ur Malazan Cadre vill kommentera varför deras matcher har haft underliga väder, inte heller varför de själva verkar vara mindre påverkade...
Jonke75



Joined: Sep 10, 2003

Post   Posted: Oct 03, 2003 - 08:07 Reply with quote Back to top

Nu är jag hemma igen och riktigt sugen på at bli krossad av Chaos! Hör av dig då du kan spela match så vi kan boka in den!
SirShadowcat



Joined: Aug 16, 2003

Post   Posted: Oct 06, 2003 - 16:48 Reply with quote Back to top

Waagh Ikväll så skall vi Da Kruschas dra smågubbarna i skäggen.
SirShadowcat



Joined: Aug 16, 2003

Post   Posted: Oct 06, 2003 - 22:55 Reply with quote Back to top

Så den första säsongen är klar för grupp B vi väntar med spännig på den sista matchen i grupp A
Bearded Bonkers har tagit en kraftig ledning i grupp B skall någon av de andra kunna stoppa dom.
Om den andra finalplatsen verkar det kunna bli en lite mer hetsigare strid och skall dom usla orkerna
kunna ta mer än en poäng i nästa säsong???
Gimoboy



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 06, 2003 - 23:59 Reply with quote Back to top

jag e icke imot fouls i huvudtaget det e en stor del av BB o nsätan bara folk som lirar alver som gnäller hehe vad ska man göra med ett CD team passa eller hehe nejdu råkötta ska man göra, CD teams rockar
bulk



Joined: Sep 11, 2003

Post   Posted: Oct 07, 2003 - 12:17 Reply with quote Back to top

Da ale-brew was mighty strong, we clobbered them greenskins like piles of dirrt on a field.

_________________
"Make mine a new handicap-table!"
Jonke75



Joined: Sep 10, 2003

Post   Posted: Oct 09, 2003 - 08:30 Reply with quote Back to top

Jag känner mig otursdrabbad!
Ett allvarligt elfel inträffade igår i lägenheten och halva lägenheten är nu utan ström. Inte rums indelat utan halva! Smile

Så de jobbar på det, men innan det är löst så kan jag inte spela. Så jag tvingas skjuta upp matchen på obestämd tid.
bulk



Joined: Sep 11, 2003

Post   Posted: Oct 10, 2003 - 09:41 Reply with quote Back to top

Börjar bli sugen på omgång 2. Hur är status?

_________________
"Make mine a new handicap-table!"
Jonke75



Joined: Sep 10, 2003

Post   Posted: Oct 10, 2003 - 17:37 Reply with quote Back to top

Great Lake monsters promenarar oroligt omkring i omklädningsbåset väntande på sitt livs farligaste match. Många kommer att få gå till valhall ikväll, men banne mig så skall vi vinna på det!
Jonke75



Joined: Sep 10, 2003

Post 13 Posted: Oct 10, 2003 - 18:57 Reply with quote Back to top

??? Det här är ju inte sant!!!!!!!!!!
Andra gången jag vinner och lyckas ha några vettiga CAS och så FÅR jag inte uploada matchen!!!!!!!!
På grund av konflikt i klienterna.

Ni kan aldrig ana hur sugigt det här känns... Förra gången jag vann med 2-0 och hade 3st Cas så fick matchen spelas om och det blev en förlust.
Nu hade jag 2st cas och vann med 1-0 och som det verkar så måste även denna spelas om.

Går inte det här att lösa så tappar jag nog sugen totalt...
Jonke75



Joined: Sep 10, 2003

Post   Posted: Oct 10, 2003 - 18:59 Reply with quote Back to top

Ändå så hade Serashseth's Maulers bakgraderat till 6.5B. Till samma version som jag använde.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic