53 coaches online • Server time: 16:02
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Conceding v Goblins/...goto Post War Drums?goto Post Advice tabletop tour...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post 21 Posted: Nov 28, 2003 - 18:49 Reply with quote Back to top

En kopia av det grupp-PM som skickats ut. Icke grupp-medlemmar som är intresserade av att gå med, skicka mig ett PM så svarar jag hur ni ska göra. Under tiden är ni hemskt välkomna att deltaga i diskussionen.

Quote:
Hej alla,
här kommer en lägesrapport:

Ansvaret för ligan har nu flyttats från CptMofo till mig, Mordachai, och jag avser att få upp ligan på topp igen.

Alla "gamla" lag är noterade i ett dokument jag skrivit (finns att tillgå om ni är intresserade, skicka ett PM med er e-mail). Dessutom har en ytlig plan lagts upp inför nästa säsong.

På tisdag runt 18.00 kommer ett planeringmöte hållas i kanal #Allsvenskan på IRC. Alla är välkomna att deltaga och säga sin åsikt. Efter mötet kommer den nya säsongen att offentliggöras i enlighet med det som bestämts under mötet.

Det jag behöver av er är följande:

Om ni har några åsikter ni vill framföra redan innan mötet posta dom i forumtråden "Allsvenskan - How to Survive". Detta för att underlätta för mig och alla intresserade att följa era tankegångar. Ju mer förslag, desto bättre.

Jag vill att ni alla skickar ett PM till mig med svar på om ni är intresserade av att (fortsätta) spela i ligan. Detta för att planeringen ska gå lättare. Jag behöver veta så fort som möjligt.

Om ni har några frågor direkt till mig, skicka dem i ett PM. Har ni några andra frågor - posta dom i ovan nämnd forumtråd.

Med hopp om allsvenskans överlevnad,
Mordachai


Fråga: Ska vi vara kvar i grupp AllSvenskan eller ska vi flytta till grupp Svenska Ligan?
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 29, 2003 - 01:22 Reply with quote Back to top

I och med att du har blivit ansvarig för grupp Allsvenskan så kan vi lika gärna behålla den gruppen. Minder krångel om vi slipper flytta över lagen mellan serierna...
UberEvil



Joined: Oct 20, 2003

Post   Posted: Dec 01, 2003 - 10:59 Reply with quote Back to top

Kan vara ett smidigt sätt att rensa ut gamla lag och ta in nya genom att starta nytt. Misstänker att de flesta slutspelsmatcher som är kvar inte kommer spelas ändå. Men vad vet jag, jag är inte ens med Wink
farung



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 01, 2003 - 11:50 Reply with quote Back to top

Om du ändå måste bygga grupper mm från grund kan vi lika flytta till svenska ligan, jag menar, det är väl det vi spelar numera (x)

_________________
Amo locus!
MrDrill



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 01, 2003 - 14:23 Reply with quote Back to top

Men kära Farung, vad betyder de här " (X) " Shocked

. Ja o mina vildaste fantasier kan ju bara tänka mig.. Wink
boobis



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 01, 2003 - 14:32 Reply with quote Back to top

Jag tycker vi skall flytta till Svenska Ligan. Jag påstår nämligen att det finns ett värde i att låta folk ansöka på nytt, så att de inte bara åker med på ett bananskal ...

Nu med grupp-PM kan det ju lika gärna lösas med att man PM-ar alla och de som inte svarar får inte vara med ...

/boobis
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 01, 2003 - 15:47 Reply with quote Back to top

boobis wrote:
Jag tycker vi skall flytta till Svenska Ligan. Jag påstår nämligen att det finns ett värde i att låta folk ansöka på nytt, så att de inte bara åker med på ett bananskal ...

Nu med grupp-PM kan det ju lika gärna lösas med att man PM-ar alla och de som inte svarar får inte vara med ...

/boobis


Annars kan man ju lika gärna skicka ut ett grupp-pm i Allsvenskan och alla som inte svarar på det inom låt oss säga 1-2 veckor blir utkickade och får söka om med nya lag.
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 02, 2003 - 12:48 Reply with quote Back to top

Hmm..undrars om jag svarade på PM:et som blev utskickat???
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 02, 2003 - 13:34 Reply with quote Back to top

Very Happy Nej, det gjorde du inte men om du vill kan jag bocka av dig nu.

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic