35 coaches online • Server time: 13:31
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Having issues launch...goto Post Gnome Box ranking pa...goto Post FUMBBL HAIKU'S
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 21, 2004 - 02:12 Reply with quote Back to top

Min spontana kommentar... varsegod! Om det är någon som vill gå igenom alla matcher och sånt och ta fram data för dylika utmärkelser så ska se till att få ut uppgifterna, men jag har inte möjlighet att göra det själv.

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Marley



Joined: Aug 03, 2003

Post   Posted: Feb 21, 2004 - 14:19 Reply with quote Back to top

Jag skulle kunna tänka mig att hålla i Div1 Östra/Västras statistik. D.v.s. någon får emaila .html resultatet från matchenra så kan jag hålla kolla på det hela. Fast är nog bara villig att göra det ifall vi får personer att hålla i statistiken för alla divisionerna.
Marley



Joined: Aug 03, 2003

Post   Posted: Feb 23, 2004 - 00:38 Reply with quote Back to top

Matchen mot vinnaren av den Australiensiska Ligan, Carlton United, kommer att spelas nu på torsdag kl 11:00. Så folk som är intresserade av hävda de blå-gula färgerna jäntemot de grön-gula är härmed inbjudna.
Twahn



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 23, 2004 - 00:58 Reply with quote Back to top

That's rght, and Carlton is going to give you Necrophiliacs a lesson in Blood Bowling that you'll never forget!! Wink

_________________
Founder of the Southern Wastes League

DonTwahn's Dungeon = Cheap Miniatures! Check it out...
Marley



Joined: Aug 03, 2003

Post   Posted: Feb 23, 2004 - 17:04 Reply with quote Back to top

Quote:

That's rght, and Carlton is going to give you Necrophiliacs a lesson in Blood Bowling that you'll never forget!!

Might be... but then again. If there are any rips among the Carlton players Necrophilia will teach them a lesson that they will never forgett
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 25, 2004 - 12:58 Reply with quote Back to top

3 av 14 mellansäsongs-matcher spelade... det gör mig lite orolig... jag vet att flera coacher är i kontakt med varandra för att hitta en tid - jag ber er bara anstränga er lite mer.

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 27, 2004 - 09:01 Reply with quote Back to top

6 matcher kvar av mellansäsongen när vi närmar oss helg. Ni som inte spelat än... kom igen! Det må "bara" vara en mellansäsongs-match, men den är nog så viktig i alla fall! Om inte annat så blir jag besviken på de coacher som inte lyckats spela sin match...

Dessvärre så är en av de 6 matchen mellan huli och urri... jag har snackat med huli på ircen, men det såg mörkt ut då iaf... Denna viktiga match får verkligen inte förbli ospelad!

Nu har jag gnällt tillräckligt - nu tar vi lite glada nyheter istället:

Jag är klar med planeringen inför säsong 4 och så fort vissa viktiga mellansäsongsmatcher spelats (hint, hint) så kan grupperna läggas upp. Nästa säsong ser onekligen spännande ut på pappret!

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Huli



Joined: Oct 16, 2003

Post   Posted: Feb 27, 2004 - 18:27 Reply with quote Back to top

Jag har nu fått tag i urri, och jag hoppas att våran match kan bli av på söndag eftermidag/kväll.
Då ska det äntligen avgöras vem som ska vara med i allsvenskan säsong 4.
MrDrill



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 28, 2004 - 01:57 Reply with quote Back to top

JA har kollat in Danska Ligan, o den har kommit igång.
Dom har 52 st spelare som fajtas om vem some den bästa dansken.... Wink

Nu tänte ja att de skulle va kul om den Bäste (vinnaren av ligan) skulle möta den bäste ifrån danskaligan.
Att vi kunde försöka synca varandra
de skulla inte va en omöjlighet att ha en diskusion me danskarna om de här...
VA sägs allihopa o mordachai... Skulle inte de va nått Very Happy

Att engång för alla visa vem som bestämmer, visa vem som spöar vems stjärt Twisted Evil
Marley



Joined: Aug 03, 2003

Post   Posted: Feb 29, 2004 - 18:41 Reply with quote Back to top

Jag och Twahn (vinnare och commisioner av den australiensiska ligan) har tvärr inte lyckats spela våran match ännu (detta kommer dock att ske snarast möjligt). Det första bestämda mötet spoilerades av att mitt nät inte var uppe den dagen.
Twahn sa att han hade varit i kontakt med ledarna för den tyska ligan och pratat om möjligheterna om att skapa ett slutspel a la champions-leuge efter varje säsong. Tanken var att det skulle vara ett antal olika nationers vinnare som skulle göra upp om den titeln. Personligen tycker jag att det låter som en kanon-ide. Visserligen innebär det att vinnarna kommer att få spela fler matcher och får möjlighet att skapa ett bättre lag men kan ju iofs också åka på skador. Vad är övriga medlermmars åsikt?
Peter-Morot



Joined: Aug 11, 2003

Post   Posted: Feb 29, 2004 - 21:18 Reply with quote Back to top

Låter ap-tufft tycker jag!
Indûr



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 29, 2004 - 22:17 Reply with quote Back to top

Kul idé! Very Happy
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 29, 2004 - 22:22 Reply with quote Back to top

Låter bra
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 01, 2004 - 02:48 Reply with quote Back to top

Jag är i kontakt med Twahn (ledaren för den australienska ligan) och har god kontakt med Hovring (ledaren för den danska ligan). Jag är dessutom delaktig i diskussionerna om att skapa en "champions league"... Mer info kommer när det finns något att förtälja...

Det verkar ha blivit en del problem med några av mellansäsong-matcherna... därför kommer jag ge dom en dag till eller två... mest för att jag inte har tid att lägga upp allt under måndagen. Så se till att få era matcher spelade, annars blir jag ledsen på er... i övrigt - have fun!

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 01, 2004 - 10:35 Reply with quote Back to top

En Champions-league vore ju fränt. Hyfsat tufft mål att ha. Mitt lag ska till CL =)

Mera pengar...risk för skador...jo men så ser det ju ut i nästan all serieverksamhet. Dom bästa lagen har oftast chans att tjäna mer pengar just tack vare olika cuper. Så att ha ngt liknande i blodboll ser jag inget fel alls med.

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic