14 coaches online • Server time: 03:38
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Conceding v Goblins/...goto Post War Drums?goto Post Learning BB in YouTu...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 18, 2004 - 23:15 Reply with quote Back to top

Blir det nån mellansäsong eller?
Mina Lightbringers väntar otåligt i Moril Dilaz på att ni ska komma dit å åka på stryk igen.. ,p
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Apr 21, 2004 - 15:10 Reply with quote Back to top

Verkar som de lag med taskig matchrutin får möjlighet att jobba igen lite. Ett schema finns...bara att ta tag i matchandet Very Happy

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
MAGNUM75



Joined: Nov 28, 2003

Post   Posted: Apr 21, 2004 - 15:12 Reply with quote Back to top

Skall bli Smile
Ayahuasca



Joined: Mar 16, 2004

Post   Posted: Apr 22, 2004 - 08:11 Reply with quote Back to top

Vart e den ökända Bondeligan då å vart anmäler man sitt lag? Jag blir KNAS...
Rimmer



Joined: Aug 19, 2003

Post   Posted: Apr 25, 2004 - 13:16 Reply with quote Back to top

Deadline för matcher i "Inför Nästa Ereb Cup" sätts till Söndagen den 9 Maj. Detta för att det är många som vill komma igång med nästa Cup.

_________________
As always one is always 100% sure about the truth until one learns that it isn´t the truth. Then one is 100% sure that it isn´t the truth.
DivingTackle



Joined: Feb 03, 2004

Post   Posted: Apr 25, 2004 - 20:19 Reply with quote Back to top

Langa ett PM till mig för att spela en match i "Inför Nästa Ereb Cup"!
Du vet att du vill få stryk =)
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 14, 2004 - 10:00 Reply with quote Back to top

Det verkar som om första omgången är lite trögstartad....
Rimmer



Joined: Aug 19, 2003

Post   Posted: May 14, 2004 - 21:50 Reply with quote Back to top

<b>Intervju med Solmunkarnas Prior efter öppningsmatchen mot Kandra Guardsmen.</b>

Reporter: Hur känndes matchen?
Priorn: Trögstartad, en kritiskt misstag gav dem ledningen trotts att vi började med bollen. Men efter det så kom vi in i matchen.

Reportern: Det kan man lugnt säga, ni körde över dem.
Priorn: Nja, vi hade en hel del att ge. Minnet av förlusten mot Kandra i Krilloan Cup satte sina spår och vi ville visa att vi kunde slå dem. Men de var bra men vi har en mycket bra defensiv så vi nyttjade den till max.

Reportern: Regerande mästarna i nästa match, hur känns det?
Priorn: Bra, vi möter dem hellre tidigt i turneringen än sent som förra gången. De är det andra laget vi verkligen vill ha revansch på.

Reportern: Någon sista kommentar?
Priorn: Jag vill passa på att tacka Moril Dilaz innevånare för allt stöd de givit till turneringen och hoppas att de har förståelse för att vi kommer att ge allt mot "Lightbringers" i nästa match.

Reportern: Det gör de nog. Tack Herr Prior.
Priorn: Tack själv.

_________________
As always one is always 100% sure about the truth until one learns that it isn´t the truth. Then one is 100% sure that it isn´t the truth.
peggen



Joined: Oct 10, 2003

Post   Posted: May 23, 2004 - 22:58 Reply with quote Back to top

Kan vi få lite mer action tack.
tycker första omgången borde vara färdigspelad redan.
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 29, 2004 - 20:09 Reply with quote Back to top

Andy-K har inte varit online på 10 dagar nu.
Har han tänkt att vara med överhuvudtaget?
Rimmer



Joined: Aug 19, 2003

Post   Posted: May 30, 2004 - 21:37 Reply with quote Back to top

Jag har forfeitat hans match och varant honom om kick för all framtid om han gör om det. Det är fruktansvärt dålig stil då han bevisligen varit online i tid för att meddela om han inte skulle vara med och spela.

_________________
As always one is always 100% sure about the truth until one learns that it isn´t the truth. Then one is 100% sure that it isn´t the truth.
Rimmer



Joined: Aug 19, 2003

Post   Posted: May 31, 2004 - 16:06 Reply with quote Back to top

Andy-K har dragit sig ur turneringen av personliga skäl.

_________________
As always one is always 100% sure about the truth until one learns that it isn´t the truth. Then one is 100% sure that it isn´t the truth.
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jun 04, 2004 - 08:29 Reply with quote Back to top

Hur går det med spelandet för folk egentligen?

Känns som om vi hållit på med omgång två i snart två veckor.
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Jun 12, 2004 - 20:44 Reply with quote Back to top

"Vi vann, VI VANN..." vrålade Hâschir, dansandes av lycka. "Mot de hårdhudade tjockskallarna. Vem trodde att VI skulle springa ifrån DOM utan Skabb."

Och DU gjorde en TD Birk" sa T'Gaur och dunkade honom i ryggen så att han nästan svalde hela sedeln. "Det trodde nog inte någon var möjligt." Birk hostade och tittade storögt mot änden av bordet.

Jublet bröts av en morsk stämma, "LÅT INTE DETTA STIGA ER ÅT HUVUDET", avbröt Guazzo "DET ÄR MÅNGA MATCHER KVAR" sa han och slog näven i bordet så att ölen stänkte. Alla tittade ner på den sturske dvärgen. "Du skadade min demon och jag tror inte han återhämtar sig som han ska", fortsatte han. Till och med Macorog satt nu tyst väntade på vad Guazzo skulle säga. "Men låt oss nu fira detta, jag bjuder på nästa runda, jag ska se vad jag kan göra med Xarquax" avslutade Guazzo.

Nedan finns länken som bevisar det hela. Krilloan Gladiators har fått sin andra seger på 12 matcher... Än finns det hopp. Så passa er för nu har vi fått seger vittring. Twisted Evil
http://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=match&id=379047
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jun 20, 2004 - 07:07 Reply with quote Back to top

Har DivingTackle dragit sig ur turneringen eller är han bara borta?
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic