57 coaches online • Server time: 17:07
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Creating a custom to...goto Post Secret League Americ...goto Post DOTP Season 4
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Poll
PÅ hvilken måde rangerer du de 3 muligheder
A-B-C
24%
 24%  [ 6 ]
A-C-B
32%
 32%  [ 8 ]
B-A-C
16%
 16%  [ 4 ]
B-C-A
0%
 0%  [ 0 ]
C-A-B
12%
 12%  [ 3 ]
C-B-A
16%
 16%  [ 4 ]
Total Votes : 25


Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Jan 10, 2004 - 14:26 Reply with quote Back to top

Jeg ved at der er delte meninger om hvorvidt vi skal spille med handicap table eller ej.

Der er ingen andre måder at klare det spørgsmål end at tage en vote derom.

Der er tre muligheder om den mulighed med den modificerede handicap table vil jeg sige et par ord.

Idéen er at det mest indflydelsesrige resultater af handicap rolls slås om. Jeg har lavet en liste som er åbent til diskussion indtil tirsdag hvor jeg lukker denne afstemning

Appearance fee - kan slås om ved pris på 20k+ for at have ham med eller hvis man ikke har råd.
Running late - kan slås om ved 4+ spiller ude (3+ hvis man ikke kan stille 11 spillere)
Morley's revenge - kan slås om ved 3 spillere "drunk"
It wasn't me - kan slås om hvis spilleren har en strengthværdi på mere end TS*1000 (eksempel: mit Dwarf hold har en TS på 94 så rammes Kurt Thorsen (værdi 80k) af den bliver han væk hvorimod rammes Biker Jens (værdi 95k) så kan den slås om.
In the bag - kan slås om
Assassin - hvis BH, SI eller KILL
VIRUS - når 2+ spillere er ude


Vi bliver nød til at have et entydigt resultat, hvilket er svært med 3 valgmuligheder, derfor vil i skulle lave en prioteret afstemining. Som foregår på følgende måde.
En mulighed kunne være: A-C-B, denne betyder at man foretrækker A så C og tilsidst B.

A = Vi skal spille med handicap table
B = Vi skal spille med den modificerede handicap table
C = Vi skal ikke spille med handicap table
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic