56 coaches online • Server time: 20:04
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Advice tabletop tour...goto Post BB2020 - Kick team m...goto Post Conceding v Goblins/...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post 7 Posted: May 21, 2004 - 16:42 Reply with quote Back to top

This is a forum for the North Coast Invitational League - a private danish league.

Dette forum kan vi bruge til diskussioner, kampreferater, hån, pressemeddelelser, citater og andet fluff, der handler om The North Coast Invitational League.
theColonel



Joined: Jan 04, 2004

Post   Posted: May 27, 2004 - 01:33 Reply with quote Back to top

En let 3-0 sejr blev det til for Kranierne fra Hellsinore og No Hope Lusthogs ser ud til at være kørt ud på et sidespor i ligaen...med 1 død blitzer og 2 niggs til position players, kommer det til atblive et par hårde kampe for svinene fra nu af...kun et riot på 4 turns reddede svinene fra total udryddelse...5 cas blev det til ialt for de hårdtslående kranier...
"Dose oomies was gettin beat up, dey were a total walkover dey were....wat a total larf HAHAHAHA" udtaler Nuzzgrond Sorerippa fra Hamlets Skulls...
theColonel



Joined: Jan 04, 2004

Post   Posted: May 27, 2004 - 01:47 Reply with quote Back to top

"The Twins" (black orcs Bork and Mork, red.) fik en kanon start i ligaen med en kill og en si til hhv blitzer Heavyweight Hanson og thrower Phineas Phoe (Phreak??)..."Dere will be more blood on da field later, and if our stoopid fanz hadn´t stopped da game we would ´ave gotten da rest of dose panzees..." siger Bork efter en tur på den lokale ølstue, "The Smack-Tree"
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post   Posted: May 29, 2004 - 14:13 Reply with quote Back to top

CITAT FRA THE HORNBROOK BROOKLET:

Af sportsredaktør Benni Bloodgulfer

De rutinerede blood bowl-trænere fra den vestlige del af nordkysten er startet utroligt skidt i NCI. I den første rundes eneste to vest-mod-øst-opgør er det blevet til to knusende 3-0 sejre til øst-holdene.

Er kampene et tidligt tegn på, at øst-holdene kommer til at dominere turneringen? Eller er der udbrudt en for fiske-pest, der midlertidigt har påvirket spillerne fra den vestlige del af nordkysten?

Jeg holder vejret i spænding, og holder også fiskene fra middagsbordet - just in case.
theColonel



Joined: Jan 04, 2004

Post   Posted: Jun 06, 2004 - 23:52 Reply with quote Back to top

Det ser ud til at fiskepesten er kommet til vest-holdene Tom, en knusende 3-0 sejr til de grønne djævle fra Hellsinore...
Kranierne viste klassespil, masser af blod OG masser af touchdowns...en ny orc coach er født...og hans navn er dr. Schenke (skrevet i blod)....og luthski har en gang for alle bevist at han ikke er den hurtigste knallert på havnen....bolden nåede aldrig over midterlinjen
...Runner Store Bo, måtte flere gange se sig selv efterladt nær egen td linje, kun omgivet af grønt...alt imens resten af de grønne lavede mos af hans venner ved midtlinjen....
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post   Posted: Jun 24, 2004 - 17:55 Reply with quote Back to top

Buddy: Velkommen til NCI News, mit navn er Buddy Washashore. Jeg står her med to af stjernerne fra Blackcrypt Hellraisers - zombie Klark Looseskull og werewolf Wrrarrf Crazeclaw. Og drenge, hvad sker der? To kampe og to nederlag på 1-3?

Wrrarrf: Jamen, vi varulve kan jo ikke gøre hele arbejdet. Vi er jo to spillere mod et helt hold.

Klark: Ja, eller EEN varulv mod et helt hold, for du var jo knock out'et fra start til slut i den sidste kamp...

Wrrarrf: Ja, undskyld mr. Fitness King. Det er ligesom ikke mig, som har fået en niggling injury af at stå og slå på sandsække i træningslokalet...

Klark: Hold da kæft, din behårede pelsabe. Nogle af os spillere træner rent faktisk, så bare et par af os spillere faktisk kan lære at blocke ordentligt.

Wrrarrf: Pelsabe...? Din slimede grønhud, i det mindste kan jeg fange modstanderne og bidde deres hals over. Hvad hjælper det at du kan blocke, når vralter rundt og ikke spiller hver tredje kamp?

Klark: Slimede grønhud...? I det mindste kan min hud tåle at blive slået på. Du koster jo klubben flere hundrede guldstykker i dit forbrug af mickey mouse-plastre...

Wrrarrf: Det var dråben. Nu skal jeg fandme vise dig, hvordan man blocker... SMASK!

Buddy: Som man kan fornemme mangler der en smule team spirit på holdet. Men tak for interviewet drenge... drenge???

Klark: Hvor skal du hen, Wrrarrf dit pelsdyr. Lige så snart jeg fanger dig, så skal du få en med min trænede blocker-hånd. KAPOW!

Wrrarrf: Her er en med højrepoten. PAFFF.

Buddy: Øh, tilbage til studiet...
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post   Posted: Jun 28, 2004 - 16:25 Reply with quote Back to top

Buddy: Godaften Blood Bowl fans og velkommen til NCI News. Mit navn er Buddy Washashore. Med mig har jeg Bill Beergut - Blood Bowl ekspert og PR-chef for Bloodweiser. Og Bill, nu har Blackcrypt Hellraisers tabt tre kampe i træk. Hvad går der galt?

Bill: [slubre] [slubre] undskyld jeg skulle drikke min BLOODWEISER færdig. Men der er vist ikke så meget tvivl om, hvad der er galt. Når holdets egne fans sidder og råber "don't block, don't block", så tyder det på at holdet får for mange skader - selv når de selv blocker - og så er de 3-4 mand i undertal resten af kampen.

Buddy: Men efter sidste kamp, så havde de trods alt to spillere med block?

Bill: Gider du række mig en ny BLOODWEISER? Ja, det er rigtigt, men zombien Klark Looseskull skulle ifølge rygterne være kommet op og toppes med werewolf Wrrarrf Crazeclaw inden kampen, og han var derfor overraskende skadet til kampen. Derudover så spillede werewolf Grrooff Furyfang kun to runder, før han han var færdig...

Buddy: Men hvordan ser fremtiden så ud for dem?

Bill: Ah, den smager godt den relancerede BLOODWEISER CLASSIC. Det er svært at sige. Den nyindkøbte wight Dayvid Nightfist er en klar forstærkning, og hvis Klark Looseskull kan stoppe med at provokere sine holdkammerater, så skulle der være tre blockspillere med til næste kamp. Og med 50k i banken, så har holdet formentlig snart råd til endnu en wight... [host] [host] undskyld, jeg skal lige have en tår BLOODWEISER... På papiret er holdet et af de bedste i rækken, men for at nå til slutspillet, så kræver det formentlig tre sejre i de sidste tre kampe. Så mit bud er, at holdet først kan gøre sig gældende næste sæson... hvis deres svagt slående stamspillere vel og mærke overlever denne sæson. Skål i BLOODWEISER.

Buddy: Ja, skål skål. Nåmen vi tager en kort reklame-pause, efter denne konkurrence: Vind et års-forbrug lækre, kolde og dejligt smagende Bloodweiser, hvis du kan svare rigtigt på denne gåde: Staves de lækre, kolde og dejligt smagende Bloodweiser med B eller X? Send dit svar til NCI News på SMS nummer 12 12. Nå, det var konkurrencen - vi tager en kort reklamepause...
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic