34 coaches online • Server time: 10:29
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post BB2020 - Kick team m...goto Post What happened?goto Post Secret League Americ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Poll
Hvordan vil folk helt køre vores Tournament?
Vi køre et Tournament af gange og så lave vi nye hold.
18%
 18%  [ 3 ]
Vi køre dette Tournament færdig(det var lidt en test, efter som jeg skulle huske spillet igen) og laver nye teams, og så spillere vi de næste Mange tournaments med det samme hold, folk må gerne stoppe et hold og lave et nyt.
37%
 37%  [ 6 ]
Vi spiller de næste mange Tournaments med det hold vi har nu, og folk må gerne lave et nyt hold hvis de vil.
37%
 37%  [ 6 ]
Andet..
6%
 6%  [ 1 ]
Total Votes : 16


JungleRaz



Joined: Jul 13, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 13:04 Reply with quote Back to top

For folk i svendborg der har spillet i rollespilsklubben og gerne vil spille igen, eller venner til dem.

Vores channel er Svendborg på Fumbbl.
MABAN



Joined: Jun 25, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 13:16 Reply with quote Back to top

Kan vi ikke sige at den her sæson bare er en test.... og alle skal lave nye hold til næste,
men i sæson 2 beholder vi vores teams?
JungleRaz



Joined: Jul 13, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 13:57 Reply with quote Back to top

Maban det er osse det jeg helt vil. men vi kan lige se hvad folk siger
Kharnath



Joined: Jul 18, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 14:30 Reply with quote Back to top

Jeg tror, vi skal gøre klart med det samme, om vi taler om en TURNERING eller en LIGA.

Hvis vi vælger at køre en liga får vi problemer med, at de nye hold ikke vil have en chance for at klare sig. De har jo ikke mulighed for at vælge deres modstandere som det var tilfældet i Udfordrernes liga, de er tvunget til at spille imod de hold som ligger i samme division. Og de hold kan meget vel være særdeles rutinerede - tænk på hvordan et veteran hold som lige rykkede ned fra første division ville se ud i forhold til de andre hold i divisionen.

Skulle det rent faktisk lykkes at vinde divisionen, og dermed rykke op i første division, kan man se frem til at konkurrere med veteran hold med team rating 200+. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg spiller for at vinde kampe, og det sker ikke hvis jeg spiller mod hold med væsentligt højere team rating. Derfor er jeg modstander af en liga, for jeg vil have mulighed for at skifte mine hold ud når jeg bliver træt af at spille med dem.
JungleRaz



Joined: Jul 13, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 14:37 Reply with quote Back to top

så kunne vi gøre det vi laved en liga der spilled 3 sæsons, og efter det started på nu, så har hold der tar længer om at blive bygget op osse en bedre chance.
Trekamp



Joined: Dec 15, 2003

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 15:24 Reply with quote Back to top

FORBANDEDE LOKALNATIONALISTER!!!

_________________
-Boredom is not a burden anyone should bear-
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 16:21 Reply with quote Back to top

Hehe, Trekamp :p

Det er godt at se flere danskere på fumbbl. Thumbs up drenge \o/

_________________
I play the game of life and have never once lost...
Muldvarpen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 16:48 Reply with quote Back to top

Hvem fanden gider bo i Svenborg?
MABAN



Joined: Jun 25, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 20:51 Reply with quote Back to top

synes bare det er lidt trist f.eks. at lave et chaos hold i en tournering. man når aldrig at få to skills til mere end 2-3 spillere.
noget af det bedste ved bb, for mit vedkommende. er at udvikle sine spillere og sit hold.
MixX



Joined: Aug 02, 2003

Post 12 Posted: Jul 22, 2004 - 21:49 Reply with quote Back to top

Muldvarpen wrote:
Hvem fanden gider bo i Svenborg?


ikk' mig, men jeg HAR prøvet det, kan du sige det samme? Razz
Muldvarpen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 22:32 Reply with quote Back to top

Jeg har været der i 5 min, skulle skifte fra bus til tog. Det var rigeligt for resten af mit liv !
TobyLove



Joined: Jul 13, 2004

Post   Posted: Jul 22, 2004 - 23:49 Reply with quote Back to top

JEg troede først du vár dum...

Men så kom jeg i tanke om det helt centrale faktum at muldvarper er blinde. Det må være grunden til du ikke bryder dig om Svendborg the City of pleasure. Forestil dig et mekka for unge mennesker. Intet sted i DK finder du så mange ungdoms uddannelser, hvilket resulterer i, at en stor del af befolkningen er unge mennesker. Et resultat heraf er at SVBG stolt kan bryste sig af, at være den by med flest beværtniger per indbygger.

jeg taler om en decideret perle omgivet af vand skov og idyl. "Det er et sted hvor øllet flyder som vin og hvor smukke kvinder isntinktivt flokkes som laks ved capistrano", for nu at citere dig i en god film. Det må være trist kun at være istand til at navigere i verden ud fra en vag fornemmelse af lyde, vibrationer og lugte. Ellers kunne du besøge et af Svbg´s mangfoldige dansehaller, drukfora eller chilloutlocations som fx strande parker og cafeer.

Hertil lægger du en i DK næsten uovertruffen mængde søde, umiddelbare, smukke og generelt imødekommende piger med hang til at blive stive og gøre sig til. Svendborg er stor nok til at de har fedt tøj på, er stilede osv. samtidig med at den er lille nok til at de har hørt om en. Thats Svendbronx for ya.. whats not to like?

Selv bor jeg pt. i København, som grundet større befolkning kan være med på mange af ovenstående områder. Men der er stadig intet federe en at trille en tur over svbgsundbroen og se ud over den sydfynske havneby, og vide at folk som dig heldigvis bare skifter fra bus til tog og triller viderere.
Kharnath



Joined: Jul 18, 2004

Post   Posted: Jul 23, 2004 - 13:57 Reply with quote Back to top

TobyLove, jeg gider ikke selv at bruge tid på provokatører med mindre man fornemmer, at der ligger noget tankevirksomhed bag deres provokationer. Du har tydeligvis andre kriterier for hvornår du frivilligt bider på krogen, men dig om det. Lad mig blot citere en visere person end jeg:

"Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience."
Trekamp



Joined: Dec 15, 2003

Post   Posted: Jul 23, 2004 - 14:33 Reply with quote Back to top

Haha, så ironiens mirakel er ikke nået til Svendborg endnu Kharnath?? Tror nu mulle mente det for sjov:)

_________________
-Boredom is not a burden anyone should bear-
Nighteye



Joined: Apr 19, 2004

Post   Posted: Jul 23, 2004 - 14:47 Reply with quote Back to top

Tag erj sammen drenge, allesammen Smile

Hehe, men jeg må indrømme Tobylove solgte den godt, gad vide om jeg kan skrive noget lignende om Skovlunde.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic