22 coaches online • Server time: 04:40
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Conceding v Goblins/...goto Post War Drums?goto Post Advice tabletop tour...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Hank



Joined: Oct 26, 2003

Post   Posted: Aug 22, 2005 - 15:12 Reply with quote Back to top

Vidarebefodrar info om en turnering i västra skåne (Köpenhamn alltså...):

Ærede Blood Bowl spiller,
du er hermed inviteret til weekend-turneringen Fanatic Open 5 på Østerbro, den femtende turnering afholdt med de berygtede Copenhagen Tournament Rules. Turneringen finder sted d.1 og 2. oktober.

Turneringen afholdes på det officielle GW arrangement Giant Fanatic 8, og derfor henviser jeg til GF8s hjemmeside med hensyn til tilmelding og alt det praktiske:
http://www.fanatic.dk/gf/8/.

Reglerne er som altid CTR reglerne, som GF8-siden selvfølgelig henviser til, men som du også kan finde her:
http://home.worldonline.dk/nyskes/bbowl/Ctr.htm.

Bemærk at GF stiller særlige krav til malede figurer. Jeg håber ikke at det vil afskrække nogen, for det ser jo så fedt ud!
Iøvrigt kan jeg glæde med at GF folkene har taget vores kritik til sig, og at der derfor er oprettet en billigere BB billet (100 kr) og at vi får en fornem placering i salen. Derudover er det ikke umuligt at der bliver en stadionoverraskelse! Måske.

Jeg håber at se dig og dine venner til en omgang Blood Bowl,
Martin Lærkes
Glorian_Underhill



Joined: Jan 31, 2005

Post   Posted: Sep 03, 2005 - 00:02 Reply with quote Back to top

Hi.

Why is this tournament not NAF sanktioned.... only a question? Smile
Hank



Joined: Oct 26, 2003

Post   Posted: Sep 03, 2005 - 22:15 Reply with quote Back to top

I don´t know actually, im not aranging this one. Its a tournament hosted in Copenhagen and im from Malmö! They use house rules, maybe thats why? maybe some dane can enlighten us.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic