58 coaches online • Server time: 15:59
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Having issues launch...goto Post Gnome Box ranking pa...goto Post FUMBBL HAIKU'S
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Apr 02, 2004 - 09:17 Reply with quote Back to top

Här kan du säga vad tycker om alvfejden. Vilken jag hoppas blir en snabb och rolig liga.

Lycka till och ha kul. Wink

Länk till sidan.
http://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=group&op=view&group=845
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Apr 02, 2004 - 09:34 Reply with quote Back to top

Vad du ska strula till det då...måste bero på att du är dalmas Very Happy

Det viktigaste måste ju att få fram den där 8:e spelaren...iom att vi är full liga spelar det mig ingen roll alls om det är i DivX vi lirar eller som T...men det kan ju vara skoj att testa ngt nytt Smile

I vilket fall som helst planerar jag att använda era spelare som rundningskoner Very Happy

Hoppas ligan kommer igång snart!

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
MAGNUM75



Joined: Nov 28, 2003

Post   Posted: Apr 02, 2004 - 10:58 Reply with quote Back to top

Mig spelar det ingen roll.Jag tänker ändå använda mina spelare som koner. Smile
blitzwing



Joined: Nov 24, 2003

Post 10 Posted: Apr 02, 2004 - 11:37 Reply with quote Back to top

this is a silly post everyone knows that english is the main language Smile america speaks it so it must be
MAGNUM75



Joined: Nov 28, 2003

Post   Posted: Apr 08, 2004 - 05:32 Reply with quote Back to top

Skall vi verkligen ha minus poäng för cas .Det låter som att reglerna kommer missgynna HE samt DE. Det e dom som på paperett redan ser lite svagare ut. WE har redan en fördel då det redan är upplinat att det e juste spelare . Deras movemnt samt möjligheten till Treeman kommer nog att göra sig påmind ganska snart när det e upplinat för juste spel. Deras AV kommer ej att spela så stor roll tror jag.
Då det ger extra för TD och DE har lite lägre move så behöver vi nog inte handikappa dem ännu mer. Bara mina 5 ören.
Mvh MAGNUM.75
Andy-K



Joined: Sep 12, 2003

Post   Posted: Apr 11, 2004 - 00:45 Reply with quote Back to top

Minus poäng för CAS känns väldigt konstigt. Blockar ingår för att stoppa motståndaren. Vet inte så många andra sätt att stoppa en TD än att blocka. CAS sker, även om man inte blockar onödigt mycket och även om man inte vill det. Att ge minus för en CAS är som att ge minus bara för att tärningen råkar slå ett visst slag och har ingenting med taktik att göra. Jag har fått ett alvlag att orsaka två RIP i första turnen på de första blockarna. Handlar bara om hur tärningsslagen blir. Att CAS inte ger poäng är jag helt för, men inte att spelare ska bestraffas bara för att tärningen råkade hamna på ett visst sätt.
berna



Joined: Nov 16, 2003

Post   Posted: Jun 18, 2004 - 13:17 Reply with quote Back to top

Hallå, orkar inte vänta på match, plockar bort mitt lag. Om ligan återuppstår och
ingen tagit min plats, kan jag tänka mig att hoppa in med ett nytt lag...

Berna
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic