78 coaches online • Server time: 20:27
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post FUMBBL HAIKU'Sgoto Post Having issues launch...goto Post Gnome Box ranking pa...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 12, 2004 - 12:23 Reply with quote Back to top

@Bartok
Der står "eller" og der skulle stå "og" god pointe. Er der andet eller er et enkelt ord nok til at hele teksten er uforståelig for dig Wink
monboesen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 23, 2004 - 16:07 Reply with quote Back to top

Det sutter altså for vildt når to hold melder sig ud af en gruppe efter en eller to kampe. Ud over at det er lidt trist kun at skulle spille tre kampe i alt, mister de andre hold chancen for at få nogle hårdt tiltrængte penge og spp.

Ville det ikke være mere rimeligt om de i det mindste var nødt til at møde op og så concede. De hold som nåede at spille mod dem fik jo faktisk penge og spp ud af det.

Måske kunne admins få retten til at starte og concede for folk der ikke vil spille deres kampe ?

Det er måske også værd at overveje -10 point systemet for 2 eller flere missede kampe. Det betyder jo i hvert fald at har man misset to kampe er der absolut ingen grund til at spille flere.
monboesen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 25, 2004 - 20:29 Reply with quote Back to top

Hmm.

Er jeg den eneste der synes det er problematisk ?
Bartok



Joined: Jul 28, 2004

Post   Posted: Oct 31, 2004 - 21:14 Reply with quote Back to top

Jeg syntes din ide er meget problematisk, da man jo både vinder en gigantisk sum penge, samt får en sejr og forhøjet fanfactor. Det kan jo være at det hold som ikke møder op rent faktisk havde vundet kampe i sæsonen.
monboesen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 31, 2004 - 21:28 Reply with quote Back to top

Men som det er nu får du absolut ingenting, ikke engang point for sejren. Den måde det typisk foregår på er at et fra start svagt hold får alvorlige smæk i en af de første kampe og herefter taber interessen og ikke spiller resten af kampene. Så selvom det (eller de) hold som fik en kamp mod dem ikke får ligapoint for kampen, har de typisk stadig fået en nem sejr, spp og penge. Det giver dem en fordel senere i gruppespillet.

Det er fint nok at man bliver straffet for ikke at spille sine kampe, men hvorfor skal modstanderen også straffes?
Bartok



Joined: Jul 28, 2004

Post   Posted: Nov 01, 2004 - 15:49 Reply with quote Back to top

Der findes nok ingen ideel løsning, men jeg foretrækker den nuværende frem for din (sorry). Jeg syntes hellere man skulle lade være med at være så large med sine deadlines. Der sidder en masse hold som venter på plads i ligaen, og så ser man hold som uge efter uge får lov til at skide deadlinesne et stykke. Jeg mener man bør være noget mere konsekvent (så skal folk også nok lære at få spillet deres kampe til tiden).
monboesen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 01, 2004 - 16:17 Reply with quote Back to top

Det ville være fint med mig hvis folk blev udskiftet hurtigere. Min virkelige irritation er at være reduceret til at spille tre kampe mod de værste tæskehold i min gruppe, fordi de to boldspillerhold gav op efter en kamp hver. Så er det altså ærgeligt at have dem som de sidste kampe hvor man måske kunne have hentet et point eller bare kommet sig over de skader der opstod i de mere fysiske kampe.
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Nov 01, 2004 - 16:25 Reply with quote Back to top

Monboesen har ret i at det er et problem og kunne man give en kompensation ville det være fint, men det holder ikke at får folk til at møde op og conceede for det ville meget få gøre og så ville det hele igen blive meget skævt da alle ikke fik lov til at få en coneede.

Det med at være hårdere med deadlines er jeg også meget imod, folk kan have fuldstændig legale grunde til de ikke havde nået en kamp og det skal der være plads til. F.eks. så er min kamp p.t. udsat pga snemands net er nede sådan noget kan man ikke gardere sig imod og jeg synes ikke man skal tvinge folk til at finde et andet sted at spille deres kamp bare fordi nettet er nede. Og så er der andre gode grunde ikke nævnt her til at en kamp kan glippe. Det vigtigste er at få sorteret dem fra som er dårlige tabere og derfor ikke spiller eller dem som tror de kan nå mere end de kan.
monboesen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 01, 2004 - 16:54 Reply with quote Back to top

Det var derfor at jeg nævnte at det nok krævede at admins havde muligheden for at concede med folks hold. I praksis kunne man jo bare have et vituelt hold, der ikke deltog i turneringen, men som blev brugt til concedes.

Og ja ja. Jeg ved godt ideen ikke er holdbar, men jeg er bare frustreret. I øvrigt havde jeg også en sæson hvor jeg missede to kampe pga. af en flytning og manglende internet så jeg bør ikke kaste med sten.

Men come on guys, det er sgu for sølle at give op med hold som stadig har 11-13 spillere og sagtens kan overraske. Så prøv i fremtiden at finde moralen til at møde op, så kan i jo concede hvis det går dårligt. Det mindste man kan gøre er at prøve.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Nov 01, 2004 - 17:10 Reply with quote Back to top

Jeg er nu enig med jer alle. Har folk en god grund, sygdom, flytning, manglende internet, så synes jeg det er fint. Er det fordi man ikke kan finde tid må man indse at ligaen er for meget at klare og lade en anden tage pladsen. Folk der dropper fra pga de ikke gider mere, af den ene eller anden årsag, skal bare ikke have lov at komme med igen.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Nov 10, 2004 - 01:01 Reply with quote Back to top

Tilmelding til sæson 7 er startet. Er du ikke med i ligaen endnu og har interesse i at joine kan du tilmelde dit hold på denne side. Der kan du også læse alt hvad du har brug for for at lave dit hold.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic