44 coaches online • Server time: 14:24
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Elf Draft Coachgoto Post Cindy fumbling after...goto Post [L] OBBA Smack Talk ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Jan 17, 2005 - 01:16 Reply with quote Back to top

Så er forberedelserne til sæson 8 startet. Har du forslag, spørgsmål eller kommentarer er du velkommen til at stille dem her.

Dansk Liga gruppen kan findes her.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Jan 22, 2005 - 00:55 Reply with quote Back to top

Så er Dansk Liga åben for tilmelding. Vær venlig at læse reglerne igennem før du melder dig til, og vær opmærksom på at visse racer er reserverede, så selv om der ikke er fire synlige hold af en race betyder det ikke nødvendigvis at den race er ledig. Kom ind på #fumbbl.dk og spørg hvis du vil vide nærmere før du melder dig til. Tilmeldingen kører frem til den 31. januar.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Feb 03, 2005 - 03:48 Reply with quote Back to top

Sæson 8 er startet, og allerede nu er et par kampe blevet spillet. Mod al forventning har diverse elver- og human hold tævet basher holdene. Ikke kun i touchdowns, men sørme også i casualties. Det bliver spændende at se om de kan holde linien.

Skulle der sidde nogen derude der har interesse i at spille med, så er I velkomne til at lave et hold og melde jer til. Hvis nogen hopper fra er det rart at have et par hold i reserve. Dette gør også at I kan modtage nyheder når der sendes gruppe PM's ud.

Held og lykke til jer alle.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Ballcrusher



Joined: Dec 25, 2003

Post   Posted: Mar 02, 2005 - 18:23 Reply with quote Back to top

Hejsa - har lige et spørgsmål til inddelingen af divisionerne efter denne sæson:

Der står i reglerne: "Til næste sæson vil hold i playoff placeres i 1. division; alle andre hold vil blive placeret efter TR."

Mit spørgsmål er: hvorfor dog det? Hvis jeg har f.eks. har et godt hold, men i denne sæson bliver slået af et (på papiret) dårligere hold, hvorfor skal jeg så op i en højere division alligevel? Det andet hold har da fortjent bedre end mig, når de kan slå mig, selv om de er dårligere... Det giver da ingen mening eller...?

/Ballcrusher
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic