39 coaches online • Server time: 16:29
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Creating a custom to...goto Post Secret League Americ...goto Post DOTP Season 4
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Dec 15, 2003 - 23:29 Reply with quote Back to top

Jeg synes vi skulle prøve at få en dansk lige op at køre, især da jeg ved at vi er en del danskere. Jeg har skrevet en kort tekst om hvordan jeg synes det hele skulle fungere, vær venlig at kommenter og i må MEGET gerne melde jer til. Det ville bare være cool.
Er der nogle der har interesse i at være med til at styre det ville det være fedt. Bare send en PM hvis det har interesse.

Linket til gruppen er nedenfor.
http://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=group&op=view&group=663

Hilsen

Theis Høvring
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Dec 15, 2003 - 23:45 Reply with quote Back to top

Kender du nogle danske spillere så spred venligst ordet
skeletor



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 00:11 Reply with quote Back to top

Jeg ville gerne være med, men da jeg nu kan se hvilken linje grundlæggeren af ligaen har lagt ved jeg nu ikke rigtig et DVÆRGE HOLD, de er små beskidte og deres skæg lugter af gamle madrester.
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post 6 Posted: Dec 16, 2003 - 00:20 Reply with quote Back to top

skeletor, så vis dig som en bedre mand og spil med en flok arrogante elvere Smile

Du er nok bare misundelig fordi jeg har Biker Jens på holdet
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post 14 Posted: Dec 16, 2003 - 00:51 Reply with quote Back to top

Bestemt en god ide. Jeg skal dog lige se om jeg vil være i mere end en turnering (om jeg mener jeg har tid Wink) Vi er flere danskere som er med i den nystartede OFL, som i øvrigt arrangeres af en anden dansker, Niiv.

Jeg vil dog sprede ordet hos dem jeg kender Smile
MixX



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 08:01 Reply with quote Back to top

jeg forbeholder mig retten til at slå Anders Fjogh halvt fordærvet, så snart jeg får lavet et hold.
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 12:14 Reply with quote Back to top

Når du nu gerne vil have nogle kommentare, så vil jeg da gerne lige tilbyde nogle Wink

Én runde om ugen: Personligt vil dette nok være lidt meget for mig. En af mine venner havde samme mening. Om det blot er os eller fordi jeg har meget om ørene ved jeg ikke, men en kamp på 2 uger passer mig bedre.

Turneringsform: Ideen med øst-vest er altid god, specielt hvis der er næsten lige mange spillere fra Jylland og Sjælland. Kunne virkelig skabe noget røre i det Wink Ellers vil jeg foreslå at lave det så simpelt som muligt og lade hvert hold møde flest forskellige hold.

_________________
I play the game of life and have never once lost...
Niiv



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 12:20 Reply with quote Back to top

Jeg holder med doowa. Og har samme forbehold. Hvis det er 1 kamp/2 uger så er jeg på Smile

_________________
Blood Bowl est salva veritate
MixX



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 12:22 Reply with quote Back to top

Jeg synes at 2 uger til en kamp er meget. En uge passer mig langt bedre. Og ja jeg har fuldtidsstudie og job ved siden af.. En kamp tager, hvad, 3 timer MAX. Er det virkelig umuligt på en uge?? Hvis der er for lang tid mellem kampene går interessen nok lidt fløjten, ihvertfald for mig...
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 12:38 Reply with quote Back to top

Personligt er jeg enig med MixX, men hvis det betyder at der ikke bliver nok tilmeldte hold må man jo gå på kompromis. P.t. vil jeg give det et par dage og så hvor mange der melder sig til.
Saxo



Joined: Dec 08, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 13:10 Reply with quote Back to top

Jeg synes det ville være bedst en gang om ugen, men det kan betyde at kampe ikke bliver spillet, specielt når man skal på ferie eller andet hvor man er væk bare 3-4 dage. Der burde måske være en mulighed for at spille den uspillede kamp uden at blive straffet. Kunne man sige; at har man misset en kamp en uge, har man den næste uge til at spille den samt den skemalagte kamp. Dette giver et lidt større rum til at imødekomme travle perioder og fravær, uden det går ud over ligaen.

_________________
"There is no reason to control, everything is under panic"

Idi Amin on a live television broadcast
golroc



Joined: Sep 07, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 13:15 Reply with quote Back to top

Jeg er på.
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 14:16 Reply with quote Back to top

@Saxo

Helt sikkert selvfølgelig skal det være fleksibelt. Også det at der er tid til at spille uspillede kampe mens der er playoff vil afhjælpe problemet. Men når så hele sæsonen er gået og der stadig er en der mangler 2 kampe, så er det jeg mener at vi skal være hårde. Undervejs er fleksibilitet selvfølgelig klart at foretrække frem for at smide halvdelen af holdene ud.
Dog ses det helst at man ikke satser på fra start at man bare kan spille sine kampe når man vil, men istedet for prøver at få nået kampen i tide.
Niiv



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 14:47 Reply with quote Back to top

@MixX
Der er nok stor forskel på at have fuldtidsstudium (som nok er det mindst tidskrævende arbejde man kan have) og så fuldtidsstudie og an familie...Det ændrer lidt på tingene...

Og så er det helt klart at foretrække en flex liga Smile

cya

_________________
Blood Bowl est salva veritate
Saxo



Joined: Dec 08, 2003

Post   Posted: Dec 16, 2003 - 15:08 Reply with quote Back to top

@Hovring

Jeg synes det virker som godt koncept og jeg sætter pris på initiativet. Jeg er frisk og vil nu lave et hold og melde mig under fanerne. Dog skal det lige siges at jeg nok ikke får så meget tid her i julen.

_________________
"There is no reason to control, everything is under panic"

Idi Amin on a live television broadcast
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic