60 coaches online • Server time: 21:51
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Conceding v Goblins/...goto Post Learning BB in YouTu...goto Post Advice tabletop tour...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Gilles



Joined: Sep 02, 2004

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:28 Reply with quote Back to top

Jeg har fået lavet mig et hold og der står R ud for så det er ready,. Nu er det så bare hvad jeg gør herfra. ??

Mangler også lidt bredt info om spillet og dets finesser.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:39 Reply with quote Back to top

Du går ind på gruppe siden, vælger dit hold og trykker apply.

Bredt info om spillet? Uhm, læs reglerne, spectate kampe, spil kampe. Er ikke rigtig noget man ka sige til dig som gør du lærer spillet.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Gilles



Joined: Sep 02, 2004

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:43 Reply with quote Back to top

Hmmmm. Okay.

Men kan man spille venskabs kampe med nogle før man joiner ligaen ??

Er der i det mindste ikke en oversigt et sted med alle de mest almindelige forkortelser. ??
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:50 Reply with quote Back to top

For at joine ligaen skal du lave et unranked hold og ingen kampe inden er tilladt. Men vent med det og spil lidt ranked først. Ranked kampe finde i chatten så prøv at få det til at virke
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:53 Reply with quote Back to top

Jeg vil tro menu punktet Help / FAQ er hvad du leder efter.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Lorka



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:54 Reply with quote Back to top

quota wrote:
Jeg synes det skal være sådan at man skal møde fire forskellige racer. Så har man stadig mulighed for at vælge et par nemme kampe, men stadig tvunget til at afveksle lidt. Jeg ved godt at dværge og den slags hold vil få det svært, men det vil de nok ligemeget hvad; med mindre man tvinger folk til at spille mod dem.


Det lyder som den både simple og mest fair model, det har min støtte.
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 02, 2004 - 14:59 Reply with quote Back to top

Quote:

Hmm betyder cherry picking virkelig så meget i denne liga ... det er jo mest et spørgsmål om at finde de folk der faktisk spiller deres kampe og så rykke dem op i dansk liga.

Ja men det betyder meget for dit holds udvikling om du mister spillere i starten.
Quote:

quota wrote:
Jeg synes det skal være sådan at man skal møde fire forskellige racer. Så har man stadig mulighed for at vælge et par nemme kampe, men stadig tvunget til at afveksle lidt. Jeg ved godt at dværge og den slags hold vil få det svært, men det vil de nok ligemeget hvad; med mindre man tvinger folk til at spille mod dem.

Ja ganske simpelt så det er nok den bedste måde at gøre problemet lidt mindre. Bliver det et problem må vi jo se på det igen.
Lorka



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Sep 03, 2004 - 12:45 Reply with quote Back to top

Hmm betyder det at jeg kan lave et hold til Danmarksserien selv om jeg deltager i Dansk Liga eller hvad?
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Sep 03, 2004 - 13:00 Reply with quote Back to top

Lorka wrote:
Hmm betyder det at jeg kan lave et hold til Danmarksserien selv om jeg deltager i Dansk Liga eller hvad?


Ja, du kan dog kun have et hold i DL

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Bartok



Joined: Jul 28, 2004

Post   Posted: Sep 04, 2004 - 01:41 Reply with quote Back to top

Kan der ikke lige blive læst lidt korrektur på informationen om Danmarks serien. Formuleringen er tæt på uforståelig.

Mvh. Jeppe
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 04, 2004 - 10:07 Reply with quote Back to top

Hmmm det kan så ikke blive mig da jeg ligesom har skrevet det, men prøv at være mere konkret om hvad du ikke forstår.
Bartok



Joined: Jul 28, 2004

Post   Posted: Sep 04, 2004 - 17:21 Reply with quote Back to top

"STRUKTUR
Trin 1: Hvert hold må max spille 4 kampe over 4 uger. Det er open round robin, hvor alle hold er i en stor gruppe. Man må ikke spille mod et hold hvor der er 15 TS forskel og et hold må maks få to handicap rolls (denne regel gælder ikke hvis der ikke er 3 hold indenfor ens egen TS +-15 eller TR +-25). "

Dette forstår jeg ikke. Der står at man ikke må spille mod nogen hvor forskellen er for stor. Men må man altid spille mod dem der er indenfor 25 i TR forskel, eller skal man tage nogle med en TR forskel på 15 hvis man kan.
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: Sep 04, 2004 - 19:41 Reply with quote Back to top

Hvis du læser en ekstra gang kan du se at det ene sted står der TS det andet TR.
Bartok



Joined: Jul 28, 2004

Post   Posted: Sep 09, 2004 - 23:02 Reply with quote Back to top

Jeg mente også TS ved 15. Der står man ikke må spille mod et hold hvor forskellen i TS er mere en 15, så står der at reglen bortfalder "hvis der ikke er 3 hold indenfor ens egen TS +-15 eller TR +-25" hvad så hvis der ikke er 3 hold indefor 15 TS, men 3 hold indenfor 25 TR hvad gør man så.
Shivan



Joined: Sep 09, 2004

Post   Posted: Sep 09, 2004 - 23:05 Reply with quote Back to top

jeg er frisk...
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic