35 coaches online • Server time: 15:51
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Creating a custom to...goto Post Secret League Americ...goto Post DOTP Season 4
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Rimmer



Joined: Aug 19, 2003

Post   Posted: Jun 20, 2004 - 11:49 Reply with quote Back to top

Inte så att han talat om det men jag sätter en förlust på honom nu så ser vi om han dyker upp igen någon gång framöver.

_________________
As always one is always 100% sure about the truth until one learns that it isn´t the truth. Then one is 100% sure that it isn´t the truth.
MAGNUM75



Joined: Nov 28, 2003

Post   Posted: Jun 20, 2004 - 12:38 Reply with quote Back to top

Ödlemännen har nu kommit in i ett stim.3 raka segrar gör att dom e starkt seger tippade enligt Legbrokes.
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jul 14, 2004 - 12:51 Reply with quote Back to top

Ang framtida säsonger så tycker jag att en rak alla möter alla serie blir för lång och för jobbig. Skulle kunna tänka mig någon form av gruppspel som sen avslutas med en KO cup istället.. Även om du i slutändan inte har färre matcher så blir det bätttre eftersom man avslutar dom olika segmenten snabbare och därmed oxå borde få en högre deltagarnivå..
Razorback



Joined: Jan 05, 2004

Post   Posted: Jul 18, 2004 - 19:50 Reply with quote Back to top

Kan vara jag... men jag tycker att turneringen går på tok för långsamt.
Går man med i en liga får man väl fan ta och spela matcherna oxo....

Jag kommer nog droppa ur snart om det inte bättras!
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jul 18, 2004 - 20:21 Reply with quote Back to top

Turneringen går långsamt, ja. Men den kommer knappast gå snabbare för att man hotar med att hoppa av. Rimmer gör så gått det går och han har redan lovat att formatet för nästa turnering ska bli bättre och snabbare. Och har du problem med att få tag på din motståndare och få honom att spela så meddela detta till honom så är jag övertygad att han kommer att försöka hjälpa dig.
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Jul 18, 2004 - 20:23 Reply with quote Back to top

Jag håller med Fejd, mindre grupper; typ 4 i varje där de två bästa går vidare till en KO liga.

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jul 18, 2004 - 23:10 Reply with quote Back to top

Fejd wrote:
Turneringen går långsamt, ja. Men den kommer knappast gå snabbare för att man hotar med att hoppa av. Rimmer gör så gått det går och han har redan lovat att formatet för nästa turnering ska bli bättre och snabbare. Och har du problem med att få tag på din motståndare och få honom att spela så meddela detta till honom så är jag övertygad att han kommer att försöka hjälpa dig.


Precis

Det enklaste sättet att få matcher till stånd är att kontakta motståndaren, om han sen inte hör av sig tillbaka är det ju bara att meddela det till Rimmer så tar han hand om saken.
Razorback



Joined: Jan 05, 2004

Post   Posted: Jul 19, 2004 - 12:21 Reply with quote Back to top

Jo men det jag menar är att bara för att det e 2 veckor DL så behöver man ju inte vänta till sista helgen för att spela.
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Oct 01, 2004 - 19:29 Reply with quote Back to top

Hejsan.

Nu kommer det att bli en omstart i ereb altor ligan. Med nya lag, ta chansen att vara med från början. Ett nytt upplägg kommer.

Mvh

Cy

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic