52 coaches online • Server time: 16:02
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Conceding v Goblins/...goto Post War Drums?goto Post Advice tabletop tour...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Oct 30, 2004 - 14:46 Reply with quote Back to top

Ludicruz wrote:
Jag vill ju helst se att alla matcher spelas Very Happy och hoppas att alla har överseende med detta.


Jag vill också se att alla matcher blir spelade och det handlar ju inte om att ni inte vill spela eller att någon undviker den andre så, jag tycker det är okej att vänta, även om jag tycker det är drygt... Razz
Fudge



Joined: Sep 29, 2003

Post   Posted: Oct 31, 2004 - 13:52 Reply with quote Back to top

Låter helt ok i mina öron så länge samma möjlighet ges till alla ifall nöden skulle uppstå.
P.S Lova att hojta till när matchen går av stapeln då det vore kul att se, jag har redan missat 2 av gruppernas sista matcher vore kul att iaf se de återstående.
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Nov 03, 2004 - 17:55 Reply with quote Back to top

Matchen har precis börjat...

på fumbbl

proxy: ereb

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Fudge



Joined: Sep 29, 2003

Post   Posted: Nov 04, 2004 - 16:14 Reply with quote Back to top

Jag ser att ni lyckades ändra spel ordningen iaf Smile. Jag som hade sett fram emot att möta Ludicruz.
Idolen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 04, 2004 - 16:31 Reply with quote Back to top

När är deadline för första matchen i KO turneringen?
Är det mån 8/11 kl 07.00 som gäller eller har vi flyttat fram datumet, nu när det blev en försening?

_________________
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d
Idolen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 04, 2004 - 16:33 Reply with quote Back to top

Hmmm, vad händer om det blir oavgjort i en match?
Detta e min första turnering så jag vet inte vad som e brukligt......

_________________
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Nov 04, 2004 - 16:38 Reply with quote Back to top

Man kan ändra inställningarna i klienten så den står på övertid...fast det gäller ju att ändra tillbaka efter matchen Mr. Green

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Idolen



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 04, 2004 - 16:48 Reply with quote Back to top

Ok, tack.
Spelas hela halvleken eller är det sudden-death som gäller?

_________________
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 13:42 Reply with quote Back to top

CycoD wrote:
Fudge wrote:
Fick just ett PM där det stod att nästkommande sidning var hemligt, gissar att alla har fått ett. Men rätta mig om jag har fel då ni i början svarade på Fejds fråga hur det går till och där vinnaren i 1:an möter 4:an i tvåan osv.. det hela står på första sidan i det här forumet???? Har jag missförstått allt eller?


Rättelse; Vi har ett schema där det är bestämt vem som möter vem, beroende på hur man kommer i sin grupp.

1orna kommer att möta 4orna i andra grupper och 2orna kommer att möta 3orna i andra grupper. Vilken grupp man möter är inte offentligt än.

Men hur det blir det när matcherna är färdigspelade och hur man skiljer lag med samma poäng åt.

Men jag är glad att du är så uppmärksam Fudge. Very Happy

Sorry om jag var otydlig, jag hade dessutom glömt det inlägget. Embarassed



Ha era fega kräk. Vi har låtit vår Kîshaulus titta lite på den sk "lottningen" i turneringen. Visst vet vi att ni alla fruktar oss men varför denna ghûk dûlat prakh! Alla andra vinnare i grupperna har fått möta de som kommit sist i de andra grupperna, utom Orog-Heim. Varför detta? Visserligen vet vi att vi vinner över alla lag men vi undrar ändå? Trodde ni att vi, Waaghatosch stolta krigare, skulle var så dumma att vi inget skulle märka? Bag-rof!!! Vi kräver en förklaring. Kollar man även upp hur lagen rankas hos vadhållarna så luktar det hela glob!!!
Gatts



Joined: Jun 18, 2004

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 13:55 Reply with quote Back to top

Ottar låter också hälsa att han är besviken och bestört över hela incidenten. I kungens egna ord så säger han att: Vi har redan stött på den gröna stinkande horden, är detta verkligen ett värdigt sätt att hedra Erebs framtida storkonung, skicka djuriske halvfolk att stå upp mot hans makt. Uråldriga förbannelser över er och er avkomma i tio generationer.

_________________
Players die, touchdowns are forever!
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 14:56 Reply with quote Back to top

Men se där! Det måste vara tryckfelsnisse eller så skrek något barn på CycoD i samma veva som han satte ihop matcherna. Det är...om jag tolkat tabellerna rätt...Montagor Pirates och dom där gnälliga orcherna i Orog-Heims Originals som fått "fel" motståndare! Smile

Ifall detta känns oacceptabelt går det garanterat att ändra på... Mr. Green

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 15:09 Reply with quote Back to top

Känns inte som om det spelar så stor roll faktiskt. Med största sannolikhet kommer ju Piraterna o Orginalen å mötas i 2a omgången iallafall. Båda motståndarna e ju på papperet relativt "enkla" och för min del spelare det ingen större roll om jag möter underbemannade odöda eller ett dåligt tränat kaos lag.
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 16:27 Reply with quote Back to top

Ludicruz wrote:
Men se där! Det måste vara tryckfelsnisse eller så skrek något barn på CycoD i samma veva som han satte ihop matcherna. Det är...om jag tolkat tabellerna rätt...Montagor Pirates och dom där gnälliga orcherna i Orog-Heims Originals som fått "fel" motståndare! Smile

Ifall detta känns oacceptabelt går det garanterat att ändra på... Mr. Green


Jag skyller allt på det rådande kaos flödet som råder i Krilloan just nu.

Samtidigt passar jag på att be de gnälliga Orcherna om ursäkt, givetvis ska ni som de övriga vinnarna möta de som kom sist i sin grupp. Det är nu korrigerat nu, hoppas alla inblandade har förståelse för det rådande kaoset. Twisted Evil

Guazzo Arathaso
Gatts



Joined: Jun 18, 2004

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 17:03 Reply with quote Back to top

Vadfalls, orcherna får en ursäkt, men storkonung Ottar av Marjuri och erebisk överhöghet lämnas där hän. Givetvis skulle sändebudet som framförde ursäkten på klassiskt Cruriskt manér slängas i stenkistan och svaret på ursäkten präntats på hans ovärdiga kropp, men om detta får er att avstå en chans att få kräla i marken inför Ottar så är ni i sanning en dåre.

Enbart på grund av denna oförsvarliga skymf skall Cruris uppstigna se till att ta hem den löjliga trofen och till nästa Cup donnera nådig herr Guazzos urgröpta och animerade skalle att används som spottkopp åt grönskinnslagens troll. Till bådas förnedran och skam.

Till er död och vår ära
Shopachinka, hovbard och kunglig notarie av första ordningen
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Nov 05, 2004 - 17:18 Reply with quote Back to top

Styv i korken hör jag. Ni skulle säkert flyta bra med den Ottar. Guazzos skalle kan ni ju plocka med er om ni vill men förbi oss tar ni er aldrig!

-Kapten Brand Silveröga, Montagor Pirates
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic