25 coaches online • Server time: 08:03
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Borg Invasiongoto Post Finishing the 60 Gam...goto Post GIF Guide
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Jeppan



Joined: Nov 30, 2005

Post   Posted: Jan 15, 2006 - 21:23 Reply with quote Back to top

magan174 wrote:
Dä va la gött me hådda goa tag från SSB. Dä uppskattas från "Kåssvägen" te "Kåttedala". Som man säger här i Götet när man säger hej då:

-Vi säger så!

Även om man inte sagt nåt innan, ytterst märkligt.

Ska bli kul att få slåss för Göteborgs färger, trots man är inflyttad klyktattare.

-Magnus
"Ta bort era smutsiga händer! Ifrån våra Båvita ränder!"


De e la för hääligt när en tjomme från landet kommer å fösöker komma å komma! Kamma daj!

Vi säger så då.

"Håkan Mild, Håkan Mild, Håkan Håkan Mild,
han dricker sprit så blir han vild,
Håkan Håkan Mild"
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Jan 15, 2006 - 22:01 Reply with quote Back to top

Dä va la en å va kaxig va? Sitta tryggt bakom träna i Rävlanda och tjöta. Dö ja säger bara en sak te dej!

"Erlingmark! Erlingmark! Magnus Erlingmark! Då han tar sitt knark så blir han stark. Magnus Erlingmark"
Jeppan



Joined: Nov 30, 2005

Post   Posted: Jan 16, 2006 - 01:20 Reply with quote Back to top

magan174 wrote:
Dä va la en å va kaxig va? Sitta tryggt bakom träna i Rävlanda och tjöta. Dö ja säger bara en sak te dej!

"Erlingmark! Erlingmark! Magnus Erlingmark! Då han tar sitt knark så blir han stark. Magnus Erlingmark"


hehe hur i hela hälsingland visste du att ja kom from Foxlanda? Känner vi varann eller?
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Feb 02, 2006 - 18:18 Reply with quote Back to top

Det var slött tempo i omgång 2. Vissa matcher har inte ens börjat! Kom igen nu allesammans, stalligan är den viktigaste bisysslan vi har! För övrigt anser jag att vi ska chippa in till en vandringspokal.
Hogglas



Joined: Sep 01, 2004

Post   Posted: Feb 08, 2006 - 13:03 Reply with quote Back to top

Efter att den tunga frustrationen efter förnedringen i första säsongen lakt sig känner jag mig revanchsugen, inget Göteborgsstall som har en platts över? Annars får jag la vänta tills en plats blir ledig eller ett tredje stall kan bildas.
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Aug 15, 2006 - 21:15 Reply with quote Back to top

Blir det någon säsong 3?
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 15, 2006 - 22:00 Reply with quote Back to top

Självklart blir det en säsong 3. Sveriges framsida måste ju än en gång visa sin baksida för resten av landet. Cool
Men du får nog vänta tills semestertiderna är över innan den börjar...

Vill du ha pisk innan dess föreslår jag att du spelar lite bonde liga!
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Sep 19, 2006 - 16:32 Reply with quote Back to top

News flash: Det ser ut att vara en säsong 3 i antågande, vi kan ju inte låta vandringspokalen stanna för evigt hos avskummen från Stockholm.

Jag drar mig dock ett steg tillbaka och låter Magan ( tillsammans med några suspekta kumpaner) ta över showen. Räkna med något officiellt uttalande från den nya presidenten inom kort.

Så det kan vara dax att väcka era spelare till liv och sätta dom i hårdträning, samt ragga nya nyförvärv till era Stall. Då Markela verkar försvunnen i WoW-träsket för gott så ser det ut som om Norrlands Stall behöver ett tillskott. Så om någon Norrländsk stjärna vill stödja mig och ChromeX i kampen om ädla medaljer så skicka ansökan och eventuella mutor till mig.

EDIT: Alla Svenskar och alla övriga som förstår detta är givetvis också välkomna att joina denna skojiga liga.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic