45 coaches online • Server time: 00:47
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Blood Bowl 2024 Edit...goto Post NBFL Season 32: The ...goto Post RNG speculations
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 20, 2003 - 02:20 Reply with quote Back to top

Alla matcher (förutom WO-match) i Division II är nu spelade och resultatet kan ni hitta här!

Jämtlands änglar vann den prestigefyllda säsongsfinalen och därmed även gruppen! GRATTIS!
malitrius



Joined: Sep 07, 2003

Post   Posted: Oct 20, 2003 - 22:29 Reply with quote Back to top

Är det meningen att vi som vann våra grupper ska spela fler matcher nu? Eller är det bara uppflyttning
som gällde?

Vill passa på att tacka alla i Division II västra för att alla genomförde alla matcherna på ett bra sätt!
Sedan vill jag tacka turen för att jag fick vinna;) Synd att man kanske måste flyttas upp till någon
grupp där inte alla spelar sina matcher :/
Surre



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 20, 2003 - 23:43 Reply with quote Back to top

malitrius wrote:

Vill passa på att tacka alla i Division II västra för att alla genomförde alla matcherna på ett bra sätt!
Sedan vill jag tacka turen för att jag fick vinna;) Synd att man kanske måste flyttas upp till någon
grupp där inte alla spelar sina matcher :/


Jag får gratulera till seriesegern, den förtjänade du med endast en oavgjord och resten segrar. Men som jag tidigare sagt, jag ska ta revanch på dig högre upp i seriesystemet! Wink
urri



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 21, 2003 - 00:21 Reply with quote Back to top

Det där med en veckas death line värkar inte funka på min serie!
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 21, 2003 - 21:17 Reply with quote Back to top

Bättring kommer att ske - framförallt kommer det ske en del förändringar inför säsong III. Utan att ta mig för mycket friheter jag kan lova att en del lag inte kommer finnas kvar i ligan. Jag hoppas att det kommer vara bättre uppslutning nästa säsong.

_________________
"I love this show!!!" - Gir
boobis



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 21, 2003 - 23:53 Reply with quote Back to top

Jag har lagt in en förfrågan om multipla tournament admins, det skulle kunna förenkla en del om Christer bestämmer sig för det.

Som jag hoppas att det skall funka så äger CptMofo gruppen, men kan ge ut rättigheter att sätta W.O.

/Boobis
Huli



Joined: Oct 16, 2003

Post   Posted: Oct 22, 2003 - 12:42 Reply with quote Back to top

Hur länge till kommer det att ta innan säsong III startar?
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 22, 2003 - 13:30 Reply with quote Back to top

Ett tag. Det e ju slutspel först.. x)
Huli



Joined: Oct 16, 2003

Post   Posted: Oct 22, 2003 - 14:18 Reply with quote Back to top

ok, då får man väll hålla ut ett tag till då
Surre



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 26, 2003 - 12:40 Reply with quote Back to top

Vad händer nu egentligen? Det ska väl vara slutspel och kval. Men det är mest en stor röra på tabellsidan. Skulle vara kul med lite bättre koll på vilka matcher som spelas och slutgiltiga tabeller mm.
CptMofo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 26, 2003 - 14:27 Reply with quote Back to top

Hej gott folk..

Mina djupaste ursäkter...

Mitt liv är skit just nu...Inte på ett helt dåligt sätt..
Men jag jobbar för mycket, sover för lite och har helt enkelt inte tid att sitta vid datorn...

Jag kan bara hoppas att ni som läget ligger till just nu kan vänte lite till.
Jobbet lugnar ner sig strax och tja efter det har hänt så e jag tebax vid datorn..

_________________
Founder of the old AllSvenskan
Revener



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 26, 2003 - 14:35 Reply with quote Back to top

annars kan du ju kanske be christer att tillfälligt flytta tourneyn till nån annan coach.
Vi är otåliga Wink
Thadrin



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 30, 2003 - 12:03 Reply with quote Back to top

Jag menade att spela förra omgång.
Tyvärr har jag haft en otroligt mängd andra saker för mig senast tiden och har inte hunnit alls med FUMBBL. Jag ber om ursäkte dem som har försökte få tag i mig. Som sagt, det bara gick inte som jag hade tänkte eller önskat att det skulle.
Förrhoppningsvis kan jag möter er någon gång utanför den har liga.

_________________
<synn> Words do not describe the size or rigidity of the metaphorical erection all of FUMBBL has
Surre



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 31, 2003 - 11:00 Reply with quote Back to top

Revener wrote:
annars kan du ju kanske be christer att tillfälligt flytta tourneyn till nån annan coach.
Vi är otåliga Wink


Bra förslag om du CptMofo inte har tid just nu. Så kan du ta över igen när du har tid. Är rädd att sådana här uppehåll kan ta död på serien, vilket vore mycket synd... Sad
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Oct 31, 2003 - 20:13 Reply with quote Back to top

Hälften av serierna verkar iallafall vara färdigspelade nu. Skulle dock underlätta om Mofo spelade sina egna matcher eller concedade dom. Fullkommlig förståelse för att han inte har tid å spela pga av att han har ett jobb (o kanske ett liv) men det vore ju kul om det kunde flyta på...

Ser fram emot att ta revanch på Gärdet efter den snöpliga finalförlusten förra säsongen. Orcher tål verkligen inte vatten...
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic