51 coaches online • Server time: 12:45
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Why did GW nerf guar...goto Post Secret League zombie...goto Post Designer's Comm...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 11, 2007 - 01:45 Reply with quote Back to top

Matchupps är uppe. Hejja hejja.

Och gratulerar Arkeo Razz

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 12, 2007 - 00:07 Reply with quote Back to top

Tack allihop! Very Happy Very Happy Very Happy

Hon är en riktig liten guldklimp Cool. Har redan börjat lära henne taktiska finter i blodboll, så att 08:er och halvdanskar bättre sätter sig på läktaren med en halvspecial och pucko Razz !

En undran bara, bör inte semifinalerna göras som små KO-turneringar då matcherna inte får sluta oavgjort Question
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 12, 2007 - 09:08 Reply with quote Back to top

Blir det oavgjort får vi väl ta till så skumma grejjer om målskillnad och casskillnad (eller så får jag utnyttja mitt "fluffveto" Wink ).

Eller hur skulle dom turneringarna se ut isåfall?

Edit: jag pillade runt lite men fick inte lagen att paras ordentligt i turneringen. hur funkar det med ranking utifrån team score?

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
Gatts



Joined: Jun 18, 2004

Post   Posted: Feb 12, 2007 - 20:44 Reply with quote Back to top

fel tråd
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 12, 2007 - 23:47 Reply with quote Back to top

Tja vad jag minns från förra slutspelet var att matcherna las upp på samma sätt som kvalmatcherna görs i Svenska Ligan. Hör med has eller Askrum hur de gör dessa turmeringar. Det borde gå att bestämma matchningarna i efterhand på det sätt de ska vara.

_________________
Living in Gothenburg?
Think that Blood Bowl is the best game ever?
Then I have the answer to you! Come and join GOBBL, the new BB-leauge in Gothenburg!
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Feb 13, 2007 - 21:23 Reply with quote Back to top

Arkeo wrote:
Tja vad jag minns från förra slutspelet var att matcherna las upp på samma sätt som kvalmatcherna görs i Svenska Ligan. Hör med has eller Askrum hur de gör dessa turmeringar. Det borde gå att bestämma matchningarna i efterhand på det sätt de ska vara.


Jasså här har man tid att posta inlägg. Nåja du har ju gjort ditt. Nu är det nedförsbacke bara.

Stalligaledningen vill officiellt gratulera Arkeo till att ha pappa. En liten Harriette. Kanske den första tjejen att vinna (vara med i?) SL?

Magnus Och Nesse
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 13, 2007 - 21:26 Reply with quote Back to top

Om du ska skriva under med båda våra namn så kan du väl åtminstone vara konsekvent? Razz Antingen Magnus och Robert eller magan och Nesse Very Happy

Edit: Slutspelet är nu uppe i kuppformat så nu kan ni spela oavgjort om ni vill Smile

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Feb 14, 2007 - 00:42 Reply with quote Back to top

Nesseman wrote:
Om du ska skriva under med båda våra namn så kan du väl åtminstone vara konsekvent? Razz Antingen Magnus och Robert eller magan och Nesse Very Happy

Edit: Slutspelet är nu uppe i kuppformat så nu kan ni spela oavgjort om ni vill Smile


Robert? Vem är Robert Nesse lelle?
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 14, 2007 - 01:16 Reply with quote Back to top

magan174 wrote:
...Stalligaledningen vill officiellt gratulera Arkeo till att ha pappa. En liten Harriette.


Tackar, tackar Very Happy Very Happy Very Happy . Bara en liten ändring, vi tänkte stava namnet utan de sista två bokstäverna. Men det kan möjligen bli gångbart artistnamn i framtiden när hon sopar hem Blodbollsturneringarna.

magan174 wrote:
Kanske den första tjejen att vinna (vara med i?) SL?


Självklart kommer hon det Wink . Lika bra att ni alla "gubbar" börjar bäva för framtiden. Twisted Evil
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Feb 14, 2007 - 18:36 Reply with quote Back to top

Arkeo wrote:
magan174 wrote:
...Stalligaledningen vill officiellt gratulera Arkeo till att ha pappa. En liten Harriette.


Tackar, tackar Very Happy Very Happy Very Happy . Bara en liten ändring, vi tänkte stava namnet utan de sista två bokstäverna. Men det kan möjligen bli gångbart artistnamn i framtiden när hon sopar hem Blodbollsturneringarna.

magan174 wrote:
Kanske den första tjejen att vinna (vara med i?) SL?


Självklart kommer hon det Wink . Lika bra att ni alla "gubbar" börjar bäva för framtiden. Twisted Evil


Ingen fara jag har alltid varit svag för att bli dominerad av unga tjejer. Jag tror att det kommer bli mersånt ju äldre jag blir......
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Feb 14, 2007 - 19:57 Reply with quote Back to top

magan174 wrote:
Arkeo wrote:
magan174 wrote:
...Stalligaledningen vill officiellt gratulera Arkeo till att ha pappa. En liten Harriette.


Tackar, tackar Very Happy Very Happy Very Happy . Bara en liten ändring, vi tänkte stava namnet utan de sista två bokstäverna. Men det kan möjligen bli gångbart artistnamn i framtiden när hon sopar hem Blodbollsturneringarna.

magan174 wrote:
Kanske den första tjejen att vinna (vara med i?) SL?


Självklart kommer hon det Wink . Lika bra att ni alla "gubbar" börjar bäva för framtiden. Twisted Evil


Ingen fara jag har alltid varit svag för att bli dominerad av unga tjejer. Jag tror att det kommer bli mersånt ju äldre jag blir......


Har misstänkt det Rolling Eyes Laughing Laughing
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post 4 Posted: Feb 15, 2007 - 14:09 Reply with quote Back to top

jalla jalla Smile

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
goffmogg



Joined: Jan 21, 2006

Post   Posted: Feb 16, 2007 - 12:20 Reply with quote Back to top

Flogsta vs Skåne

Det ryktas om att Bantha har hittat en tid att få sina ödlor uppätna.
Närmare bestämt på måndag kväll.
RC



Joined: Sep 22, 2005

Post   Posted: Feb 16, 2007 - 12:57 Reply with quote Back to top

Grattis Arkeo !

_________________
"Oh, you hate your job? Why didn't you say so? There's a support group for that. It's called EVERYBODY, and they meet at the bar."
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Feb 19, 2007 - 19:54 Reply with quote Back to top

Deadline för semifinalerna är om mindre än en vecka, 25/2! Spela för bövelen! Annars blir det forfeits! Twisted Evil
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic