35 coaches online • Server time: 11:51
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post TSC Draftgoto Post 4,000TV!goto Post IBA Draft League
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Feb 26, 2007 - 22:23 Reply with quote Back to top

Första matchen

En god match för grönskinnen... (Jag vet inte hur många KO han slog) Sad

Men grattis till vinsten, nästa gång... Twisted Evil

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
SergeiBautin



Joined: Jul 15, 2004

Post   Posted: Feb 26, 2007 - 22:26 Reply with quote Back to top

SEGER!!!! Wumba och hans honor ser fram emot lite fler riddare att tugga på nästa runda Wink

_________________
Do you know that every time someone uses the word 'fluff' instead of 'background', a kitten dies?
- gav thorpe
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Feb 27, 2007 - 09:36 Reply with quote Back to top

Cyco wrote:
Då gör vi ett nytt försök att dra igång ligan. Den 1 mars kommer vi att börja spela, så nu har ni minst en vecka på er att leta fram bilder och skriva bios.

Må bäste lag vinna och framför allt ska vi ha kul tillsammans. Very Happy


Hrmpfff...har jag missat några dagar i kalendern? Mig veterligt är det fortfarande februari... Shocked Måste ju kommentera med tanke på att ligan startat och jag inte hunnit anmäla ett lag.

/Tjurar på sitt kontor

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Feb 27, 2007 - 09:43 Reply with quote Back to top

Ludicruz wrote:
Cyco wrote:
Då gör vi ett nytt försök att dra igång ligan. Den 1 mars kommer vi att börja spela, så nu har ni minst en vecka på er att leta fram bilder och skriva bios.

Må bäste lag vinna och framför allt ska vi ha kul tillsammans. Very Happy


Hrmpfff...har jag missat några dagar i kalendern? Mig veterligt är det fortfarande februari... Shocked Måste ju kommentera med tanke på att ligan startat och jag inte hunnit anmäla ett lag.

/Tjurar på sitt kontor


Jag skrev efter det att får vi in 12 lag så kör vi, eftersom vi troligen inte får in 16. Och eftersom du är så trögstartad och inte kan skicka ett pm om intresse ens, hoppas vi att få se dig i säsong 2 istället. Wink

Ta hand om dig och ditt lag så länge så håller vi ställningarna, peppa inför nästa omgång. Laughing

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
Tribble



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: Mar 01, 2007 - 21:46 Reply with quote Back to top

Ludicruz wrote:
Hrmpfff...har jag missat några dagar i kalendern? Mig veterligt är det fortfarande februari... Shocked Måste ju kommentera med tanke på att ligan startat och jag inte hunnit anmäla ett lag.

/Tjurar på sitt kontor


Ta det lugnt Ludi.

Cyco vill uppenbarligen ha så lite konkurrens som möjligt. Jag fick inte heller höra ett käft. Twisted Evil

Du och jag får starta vår egen liga med bara oss två, och visa honom att vi är mycket bättre på att fluffa än hans skitliga Wink Wink Wink
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Mar 01, 2007 - 21:50 Reply with quote Back to top

Tribble wrote:
Ludicruz wrote:
Hrmpfff...har jag missat några dagar i kalendern? Mig veterligt är det fortfarande februari... Shocked Måste ju kommentera med tanke på att ligan startat och jag inte hunnit anmäla ett lag.

/Tjurar på sitt kontor


Ta det lugnt Ludi.

Cyco vill uppenbarligen ha så lite konkurrens som möjligt. Jag fick inte heller höra ett käft. Twisted Evil

Du och jag får starta vår egen liga med bara oss två, och visa honom att vi är mycket bättre på att fluffa än hans skitliga Wink Wink Wink


Va skönt att ni tar det på rätt sätt. Eftersom ni uppenbarligen inte tittar i er brevlåda. Razz

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
SergeiBautin



Joined: Jul 15, 2004

Post   Posted: Mar 01, 2007 - 22:31 Reply with quote Back to top

Do´h! Märkte just att jag råkade dela åskådarantalet med 1000 istället. Tyckte iofs att det passade att det var ett 50 tal som kom och tittade på 2 nybörjarlags första holmgång Smile Hur går det med spelandet grabbar, letar matcher/matchrapporter att läsa!

_________________
Do you know that every time someone uses the word 'fluff' instead of 'background', a kitten dies?
- gav thorpe
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Mar 01, 2007 - 22:56 Reply with quote Back to top

Gah! jag vill oxå spela! Goffan har varit offline i 4 dagar. Måste bli forfeit snart så jag får spela! ; )
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 01, 2007 - 23:00 Reply with quote Back to top

Aldrig inte en chans att jag dansar nykt....jag menar ger patrasket från Järntornet en WO Exclamation Twisted Evil

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Mar 01, 2007 - 23:12 Reply with quote Back to top

Ludicruz wrote:
Aldrig inte en chans att jag dansar nykt....jag menar ger patrasket från Järntornet en WO Exclamation Twisted Evil


Oh store Shagulit. Visa dig för Goffmogg och lys med din klara, vita klarsynthet. Jaga bort det som fördunklat hans sinne. Led honom tillbaka till Fumbbl för att ta plats på Offeraltaret rest i ditt namn. O store Shagulit. Gudarnas Gud, konungarnas konung, visast bland de vise.

Sen så fixar jag ju Forfeits själv : ) Nåja är han inte här i morrn så...... Wink
goffmogg



Joined: Jan 21, 2006

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 10:46 Reply with quote Back to top

Fel uppfattat Magan!
Jag har varit i Rom i 4 dagar =)

Fast nu till helgen borde vi väl vara klara med vår match?

magan174 wrote:
Gah! jag vill oxå spela! Goffan har varit offline i 4 dagar. Måste bli forfeit snart så jag får spela! ; )
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post 12 Posted: Mar 02, 2007 - 10:51 Reply with quote Back to top

goffmogg wrote:
Fel uppfattat Magan!
Jag har varit i Rom i 4 dagar =)

Fast nu till helgen borde vi väl vara klara med vår match?

magan174 wrote:
Gah! jag vill oxå spela! Goffan har varit offline i 4 dagar. Måste bli forfeit snart så jag får spela! ; )


Hah! Säkert! Alla vägar bär till Rom, hur vet du att du var där? Nåja nu hade du tur ivf jag var nära att välja forfeit.

-magnus
Bantha



Joined: Mar 09, 2004

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 21:49 Reply with quote Back to top

Då är det tänkt att det skall bli match på Söndag i mellan Amazons och lite alver.
Azoranas Amazoner från de hårda livet i Barbia skall möta Mååryds väktare, ett gäng alver med en elit spelare till Blitzer.

Skall bli mycket roligt, nya fina tappra brudar mot ett gäng luriga spetznaz öron.
Kan gå hur som!
Varhälsad Ereb, vi kommer med gläje och kommer att spela med både (kvinnlig) list och styrka. Razz
Skrofler



Joined: Aug 16, 2005

Post   Posted: Mar 06, 2007 - 21:28 Reply with quote Back to top

Jo asså hur ere med stjärnspelare?
Jag är van vid att spela goblins på det svåra sättet så jag blir inte vred om de inte är tillåtna, men jag måste veta.
Fungus the Loon FTW!

_________________
Available to play (server time);
Mondays, 20:00-0:00
Tuesdays, 20:00-0:00
Wednesdays, 20:00-0:00
Thursdays, 22:00-0:00
Fridays, preferably not
Weekends, generally daytime 8:00-17:00
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Mar 06, 2007 - 21:37 Reply with quote Back to top

Oh store Shagul! Du sände tecknet i skyn för att visa oss den rätta vägen. Vi tog emot ditt järtecken och undvek därför katastrofen. Din vishet är stor.

Då Shagul valde att förmörka solen så avbröts matchen mellan Järntornets väktare och de otroende från Norr. Matchen kunde sen inte komma igång då domaren mystiskt försvunnit (någon på läktaren påstod sig även ha blivit kysst under förmörkelsen. Tumult uppstod då det bara var män på läktaren. Den Måårydafan som tyvärr gått till fel match fick mest stryk. I sina alvtights så tyckte man att han var den mest troliga till att ha kysst Slaktar Hakon). Shaguliternas överpräst, Mennegroth den Oskyldige, förklarade matchen ohelig och oren. Järntornets Väktare lämnade planen och det som har lyckats tydas från benbitarna och från stjärnorna så kommer matchen spelas imorgonkväll om gudarna vill.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic