84 coaches online • Server time: 22:18
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnome Roster - how a...goto Post Skittles' Centu...goto Post Gnomes are trash
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Askrum



Joined: Jan 13, 2005

Post 21 Posted: Mar 02, 2007 - 00:38 Reply with quote Back to top

Tjo gott folk!

Division 3 gick upp i rök och SSB ska pissa på dvärgar hela säsongen!

Se till att spela första omgången så vi kommer i fas till omgång 2, annars har jag lagt forfeitvantarna på värmning.

Sen får vi se vad som händer med den här 4-minutersregeln...

Notera vem som är divisionsansvarig för din division.
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 09:49 Reply with quote Back to top

-Välkomna till Shotsextra! Det drar ihop sig till start i Division 1 Västra. Vi här på Shotsextra är mycket glada att kunna visa upp ett exklusivt reportage med ESR's coach Ludicruz. Över till vår man på plats, Bengt Underberg!

-Tack studion. Jag står här i korridorerna på ESR's arena Östervallen. Det finns mycket historik i väggarna här! Vi ska alldeles strax träffa coach Ludicruz och förhoppningsvis få några kommentarer om laget och den kommande säsongen. Har ni i studion några frågor ni extra gärna vill få svar på?
-Ja Bengt! Bra att du frågar. ESR förlorade ju endast en match förra säsongen...mot f0rd's äckliga patrask...det är samma lag man ställs emot i premiären denna säsongen. Vi vill gärna höra lagets och coach Ludicruz tankar om det.
-Precis! Det är det stora surret man hör här i korridorerna. Dags för revansch. Jag hoppas coach Ludicruz vill svara på den frågan. Ahh...här kommer mannen i fråga.

-Coach Ludicruz! Kan vi få ställa några frågor?
-Hej där Bengt! Några frågor får du visst ställa, lovar dock inga svar. Men shoot!
-Hur känns det att återigen vara i division 1?
-Inget speciellt faktiskt, Bengt. Bara ett steg på vägen. Cool
-Vad är dina tankar om motståndet överlag?
-Det är ok lag...det som stör oss är att alla är rankade lägre än oss...och flera av dom på felaktiga grunder.
-Du menar att det är något skumt i görningen Question
-Definitivt! Vi har fått en alldeles för hög ranking i jämförelse med våra motståndare. Missförstå mig inte nu Bengt. Laget är i mycket god form och spelarna är taggade men vi har ett tufft spelschema framför oss. Det är inga duvungar vi möter.
-Till säsongens första match. Enda laget ni förlorade mot förra säsongen står på andra sidan?!
-Precis...Varbölderna... Sist fick de max utdelning i HCP's och gjorde några snabba KO's och BH's. Vi spelade med 4 man sista halvleken. Svårt att lyckas med något då. Får vi starta med fullt lag ska vi definitivt ge dom en fight. Vi är revanschsugna. Twisted Evil
-Laget då? Några skavanker?
-Nja...vi har ett osäkert kort som det ser ut just nu...Malte har gjort illa sig på träning och vet inte om han kan spela...annars är alla redo just nu!
-Tack coach Ludicruz. Vi vet att du har mycket stå i.
-Tack Bengt!

-Det här är Bengt Underberg från Östervallen! Nu åter till studion.
-Tack Bengt! Vi ska nu byta ämn.... *klick* Arrow
Mr. Green

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
RC



Joined: Sep 22, 2005

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 10:15 Reply with quote Back to top

Farung och jag har kommit överrens om att våran match ska liras under uppsamlingen.
Vill ju ge alla chansen att se mina rotters slita hans orcs sönder och samman Very Happy
Tunga sparkar lovas att utdelas så ta med paraplyet så ni inte blir sprayade av blodskvättet.
Något mål blir det nog med.
Peace out!

_________________
"Oh, you hate your job? Why didn't you say so? There's a support group for that. It's called EVERYBODY, and they meet at the bar."
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 10:28 Reply with quote Back to top

Blir ju trevligt att spela i den dvärgisaste divisionen genom tiderna. Och åter igen:
"UFC, vi pissar på dvärgar"
Webbe



Joined: Aug 13, 2003

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 10:44 Reply with quote Back to top

Quote:

UFC, vi pissar på dvärgar

Samma här. Dvärg i Hatts motto: "Vi pissar på dvärgar utan hatt, och alla andra utan hatt med"
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 10:53 Reply with quote Back to top

Webbe wrote:
Quote:

UFC, vi pissar på dvärgar

Samma här. Dvärg i Hatts motto: "Vi pissar på dvärgar utan hatt, och alla andra utan hatt med"


Ojsan, mina Rotters som, enligt förra Forumtråden, gärna tar en kissbomb i duschen får nog klä ut sig till Dvärgar. Som The Kristet Utseende sjunger "Snälla kissa på mig, jag vill att du ska va min kisstjej"
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post 12 Posted: Mar 02, 2007 - 10:54 Reply with quote Back to top

För bövelen! Är det deadline nu på söndag?

För bövelen! Lyckades Webbe gråta in sina Hattdvärgar?

För bövelen! Används för sällan tycker jag.
BooAhl



Joined: Sep 02, 2004

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 11:21 Reply with quote Back to top

Mina Döds Necros ska se till att jag äntligen får en vinst mot Webbe i SL. Ska möta honom i omgång 2 så om mina necrogrannar i Uppsala gör sitt jobb så ska det nog bli en enkel seger mot Webbe. Kanske till och med en sån stor förnedringsseger att Hattarna inte kan visa sig ute längre.

Jag ska KROSSA allt i Div2 Västra!!!! För BÖVELEN!!!
Tribble



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 11:23 Reply with quote Back to top

Över ett glas 100-årig champagne

- BAH!!

- Det verkar sålunda att det egentligen inte finns några lag som överhuvudtaget är värda att spela mot.

- Nå, ett lag har åtminstone varit med förr. Även om de inte ens är i närheten av våra ättelängder så borde de åtminstone ha lite erfarenheter så att vi kan få lite motstånd. Samtidigt som det inte finns någon som är värdig att spela mot oss, vill man ju heller inte att när man nu lämnar sitt slott, så ska man ju åtminstone ha NÅGON anledning att vara med i matchen. Visserligen har vi ju blivit lovade väldigt höga arvoden, men eftersom vi alla redan har löjligt mycket pengar är det ju inte heller något som motiverar direkt...

- För bövelen, jag tappade precis min monokel. Du ödlan! Plocka upp den till mig, undersåte.

_________________
[url=http://i645.photobucket.com/albums/uu172/zephire79/contestant.gif]Image[/url]

Image
Askrum



Joined: Jan 13, 2005

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 11:58 Reply with quote Back to top

magan174 wrote:
För bövelen! Är det deadline nu på söndag?


Läs PM för bövelen!
Webbe



Joined: Aug 13, 2003

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 12:08 Reply with quote Back to top

Nekrofiler utan hatt...

Lika bra att lämna gylfen öppen för bövelen!

Edit: Hmm, de påminner mig om sista spåret på Deep Cuts, "I keep my dick hanging out of my pants".
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post 12 Posted: Mar 02, 2007 - 13:59 Reply with quote Back to top

Askrum wrote:
magan174 wrote:
För bövelen! Är det deadline nu på söndag?


Läs PM för bövelen!


Aha, deadline för omgång 2 är den 11/3. Hmmmm så det blir ingen omgång 1 då?
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 14:03 Reply with quote Back to top

kekekeke > För bövelen

Korea rules all, nuff said.

GG
NO
RE

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 02, 2007 - 14:10 Reply with quote Back to top

Skönt att vara den som startade säsongens fluff Exclamation

Nu vill vi se MERA fluff Exclamation För bövelen Exclamation

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 13, 2007 - 15:40 Reply with quote Back to top

-Skål och välkomna till Shotsextra! Vi inleder kvällen med ett reportage från Bengt Underberg. Så Bengt, vart befinner du dig?
-Jag befinner mig på puben HällUppDrickUppStällUpp.
-Vad säger du? Är du på en PUB???
-Rätt uppfattat! Med mig sitter ledaren i ESR fans...Drutten! ESR Fans fick in lite nya medlemmar efter senaste matchen, visst stämmer det?
-Precisch...efter den schöööna schegern mot de gröna schlisket bara vällde det in nytt blod i föreningen---*hick*
-Vad tror du ligger bakom den anstormningen då?
-Jo...asschå...vi schegerfeschtar rätt bra va---*hick---har inte schlutat än vettu---*hick*
-Nu ska ju ESR upp mot Raztafaris sent ikväll...hur ser ni i ESR fanclub på den matchen?
-Schå länge dom tomtarna---*hick*---tar med schyscht röka blir det nog schkoj---*hick*---fascht ESCHR va---*hick*---dom måschte undvika schpikschorna va...
-Spikskorna?
-Aschå...vi har fått ti---*hick*---tipsch om att dom sckör me schånt va...*zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ*
-Hmmm...jag tror vi avrundar härifrån och återgår till studion! Det här är Bengt Underberg för Shotsextra i ESR-land Exclamation

-Tack så mycket Bengt! Nu över till...

Arrow

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic