70 coaches online • Server time: 19:59
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post New Gnones vs Old Gn...goto Post FUMBBL HAIKU'Sgoto Post Custom Icon, Portrai...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post   Posted: May 21, 2004 - 10:49 Reply with quote Back to top

Enig med quota. Jeg er også ude, hvis det er Open Round Robin Wink

_________________
I play the game of life and have never once lost...
heinz



Joined: Mar 24, 2004

Post   Posted: May 21, 2004 - 10:50 Reply with quote Back to top

quota wrote:
No way. Hvis det sker er jeg ude med det samme. Det gider jeg simpelthen ikke, det er den værste form for turnering der findes; rædselsfuld turneringsform.


altid godt med vredesudbrud uden nogen form for argumentation...
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: May 21, 2004 - 13:03 Reply with quote Back to top

Quote:

altid godt med vredesudbrud uden nogen form for argumentation...


Argumentet er vel som jeg ser det følgende:
a) Når man selv kan vælge rækkefølgen af sine kampe vil man prøve at planlægge det så godt som muligt og der kan derfor spekuleres i det.
b) Open round robin betyder at der ikke er nogen special man skal spille mod og uden den eksterne planlægning går der ged i det og kampene bliver ikke spillet.

Jeg vil hermed også love at det ikke bliver open round robin, den form synes jeg kun virker i enkelte tilfælde (f.eks. overvejer jeg at bruge den i en anden turnering for at adskille folk der spiller mange kampe fra dem der ikke gør).

----------------------------
Jeg tror jeg laver det sådan at man har 50 dage til at spille alle sine 5 kampe i de to sæsoner der kommer til at være i sommeren. Derudover vil jeg for hver gruppe lave udnævne en gruppeadmin* som prøver at finde ud af hvilke perioder der kan give problemer med mere så kan han/hun kan sætte individuelle deadlines for kampe for på den måde at undgå flaskehals problemer.
*gruppeadmins vil ikke få admin rights.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 21, 2004 - 13:58 Reply with quote Back to top

heinz wrote:
quota wrote:
No way. Hvis det sker er jeg ude med det samme. Det gider jeg simpelthen ikke, det er den værste form for turnering der findes; rædselsfuld turneringsform.


altid godt med vredesudbrud uden nogen form for argumentation...


Jeg er på ingen måde vred, hvor får du dog det fra? Jeg gider ikke argumentere for min modstand af open RR igen igen igen, såmændt derfor jeg ikke skrev mere. Vil du da gerne vide alle mine argumenter?

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
heinz



Joined: Mar 24, 2004

Post   Posted: May 21, 2004 - 17:19 Reply with quote Back to top

hovring har listet glimrende argumenter - helt ok. Jeg går ud fra det er de samme, der har været oppe før så...meningstilkendegivelser er ok, men mest brugbare, hvis de indeholder argumentation eller referencer hertil...forumdiskussion er i forvejen en besværlig ting og bliver næsten umulig at følge med i for newbies, hvis der referereres implicit til tidligere diskussioner, der forudsættes kendt af alle...

Det var bare det jeg mente, og vredesudbrud var selvfølgelig bare dårligt ordvalg...

_________________
#fumbbl_academy - the old school alternative | #bloodlust - FUMBBL's first Vampire chat
Calador



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 21, 2004 - 18:03 Reply with quote Back to top

Jeg kan godt forstå hvad det var heinz mente med det quota... Du fik det jo til at lyde som et
ultimatum, og hvis du læser din besked igen bør du også kunne se at det er ret nemt at tro du
var vred.
Derudover er jeg da enig i at Open Round Robin ikke er den bedste turneringsform, og jeg er
ikke selv nogen tilhænger af det. Jeg nævnte det blot som en mulighed, men derfra til at sige
"jamen, så gider jeg ihvertfald ikke" lyder ikke ret modent i mine ører.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 22, 2004 - 10:25 Reply with quote Back to top

...

Ok, sidste kommentar i den sag.

Du må gerne kalde det et ultimatum. Faktum er at hvis det sker, så er jeg ude.

Jeg ved Hovring er lige så meget imod Open Round Robin som jeg er.

Jeg er på ingen måde vred, og nej, jeg kan ikke se hvorfor du tror det.

Modent? Tillad mig at grine fjollet og bare lade det ligge ved det...

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
theColonel



Joined: Jan 04, 2004

Post 18 Posted: May 29, 2004 - 02:31 Reply with quote Back to top

Hej drenge, ville bare lige sikre mig at jeg har ret i at min fremragende human blitzer Rocco Nofreddi er DEN MEST hårdtslående spiller i den danske liga, med 11 cas...nogen indvendinger...hehe thought not...og nu skal jeg nok skride i seng...
theColonel



Joined: Jan 04, 2004

Post   Posted: Jun 07, 2004 - 15:13 Reply with quote Back to top

hmm nå ingen kommentarer til det...
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Jun 07, 2004 - 15:15 Reply with quote Back to top

Jeg må jo krybe til korset og indrømme at jeg ikke ved det, men Fear Inc. skal nok prøve med, bogstavelig talt, vold og magt at få en spiller over 11 cas.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Mohktor



Joined: Mar 13, 2004

Post 7 Posted: Jul 10, 2004 - 22:06 Reply with quote Back to top

Håber jeg også kan være med i en division under den danske liga. Er lige kommet herind for at prøve Fumbbl, da det er sjældent jeg kommer til noget IRL.
Nu har jeg ihvertfald tilmeldt mit hold under "Apply Membership" under dansk liga siden. Håber at det er nok, og at jeg får et svar på én eller anden måde..... Wink
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post   Posted: Jul 10, 2004 - 22:29 Reply with quote Back to top

hep hey Mohktor, jeg er ikke i tvivl om at du er velkommen Wink
Næste sæson starter vist omkring d. 1 august, så der går lige et par dage før dine nye drenge får spilletid på banen.

Hvis du har lyst til at svine nogle af dine kommende modstandere til eller blot hænge ud på irc, som nogle af os andre nørder, så join endelig vores kanal #fumbbl.dk Very Happy

_________________
I play the game of life and have never once lost...
Mohktor



Joined: Mar 13, 2004

Post   Posted: Jul 10, 2004 - 23:12 Reply with quote Back to top

Er da derinde lidt, men der var ingen. Måske var det bare mig der kom derind på et forkert tidspunkt Laughing
SirKillalot



Joined: Jun 17, 2004

Post   Posted: Jul 10, 2004 - 23:12 Reply with quote Back to top

Godt initiativ - Jeg er på.

Ideen med en kamp pr uge, dog med mulighed for at springe en uge over og så tage 2 den næste, syntes jeg lyder meget fornuftig.
Mohktor



Joined: Mar 13, 2004

Post   Posted: Jul 10, 2004 - 23:13 Reply with quote Back to top

så stille der dog er inde på fumbbl.dk lige nu.....
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic