18 coaches online • Server time: 05:09
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Vamps win another ma...goto Post 1150 - OWA TT Tourna...goto Post SWL Season 100!
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 19, 2004 - 00:43 Reply with quote Back to top

Har inte hört något nytt.

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 23, 2004 - 22:53 Reply with quote Back to top

Tänkte bara säga att det är trevligt om ni skriver match-rapporter. Dom behöver inte vara långa eller utförliga, men det är roligt för mig som tittar igenom alla "post game"-sidor att få nån kommentar kring matchen.

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Carl_Stoneyard



Joined: Nov 14, 2003

Post   Posted: Mar 24, 2004 - 21:58 Reply with quote Back to top

Om matchrapport är vad du vill ha, är matchrapport vad du skall få!

De två första lagen (Karlskrona AIF och Glada Barn) är klara med säsong 4! Den sista matchen innehöll spänning, ond bråd död och ett gudomligt ingripande! Det ni!
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 25, 2004 - 00:01 Reply with quote Back to top

Jotack, såg delar av matchen. Den var både spännande, brutal och jämn, precis som en match ska vara. Lite synd på Bull Centauren, men det är sånt som händer när man misslyckas ta upp bollen i end zone.

Starkt jobbat av er båda att bli klara med era matcher innan den tredje omgången är slut!

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
UberEvil



Joined: Oct 20, 2003

Post   Posted: Mar 29, 2004 - 09:34 Reply with quote Back to top

Hohoo... en tanke slog mig. Min apotekare har aldrig funkat. Misslyckades för femte gången i rad den senaste matchen tror jag... hohooo
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 29, 2004 - 10:18 Reply with quote Back to top

Trevligt att det är fler som lider av samma problem Confused

Efter att jag fått 1 med APO 3 ggr i rad började jag hålla koll på den. Jag räknar då för alla matcher med alla mina lag...och jag tror att dom flesta har samme, försupne, kvacksalvare för status är, just nu, 9/14 fails...

Men han har trots allt lyckats några ggr så helt oduglig är han inte...bara nästan Smile

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Peter-Morot



Joined: Aug 11, 2003

Post   Posted: Mar 29, 2004 - 17:50 Reply with quote Back to top

Det där med att tvåan i varje division spelar en kvalmatch mot näst sista laget i divisionen ovanför innebär ju att dessa två lag får lira en match mer än de andra lagen, å det känns väl lite orättvist, eller? Vad tycker ni?
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 29, 2004 - 18:36 Reply with quote Back to top

Det är redan taget i beaktande, P-M... övriga lag spelar också mellan-säsongsmatcher.

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Peter-Morot



Joined: Aug 11, 2003

Post   Posted: Mar 29, 2004 - 19:43 Reply with quote Back to top

Ah, perfekt!
has



Joined: Oct 22, 2003

Post   Posted: Mar 29, 2004 - 20:01 Reply with quote Back to top

Ludicruz: Jag har iaf din kvacksalvare. När jag kollade senast var det 17 matcher sen jag hade en nytta av apotekare senast, och han hade misslyckats fem gånger i rad. Kvackare är det minsta man kan säga om honom...
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 31, 2004 - 00:19 Reply with quote Back to top

Spännande möten i Svenska Ligan!

Resultatsidan är återigen uppdaterad och den visar på några riktigt spännande möten under omgång 4.

Allsvenskan Västra: 4 lag kämpar om slutspelsplats - Skaunska Dvaerjar och Pennybridge Kneesmashers slåss om vilka av dvärgarna i divisionen som är äpplet längre än de andra.

Allsvenskan Östra: En väldigt jämn och spännade grupp med 5 lag som potentiella vinnare. Båda de återstående matcherna i omgång 4 är livsviktiga.

Div 1 Västra: Terminerarna ser ut att segra i gruppen, men denna omgång kommer visa om det är klart eller inte. Risken att sluta 3a finns fortfarande. Alla lag har fortfarande chans till uppflyttning.

Div 1 Östra: Nordstans Frisksportare i täten, men även i denna division är segern i farozonen. De fyra mittenlagen ska positionera sig inför slutspurten.

Div 2 Västra: Har redan spelat färdigt omgång 4, två lag är till och med klara med säsongen.

Div 2 Östra: Los Orcos Amigos är obesegrade och redan klara segrare av gruppen. Övriga lag slåss smått panikartat för övriga placeringar. Vem blir 2a och vilka åker ner?

Div 3 Västra: En spännande grupp. Främst är det EHF Re-United, Örebro Lowriders och DödaKungsholmen som slåss om uppflyttning.

Div 3 Östra: Den kvarvarande matchen kommer avgöra om 3 eller 4 lag slåss om de två högsta placeringarna.

Lycka till!

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Carl_Stoneyard



Joined: Nov 14, 2003

Post   Posted: Mar 31, 2004 - 15:36 Reply with quote Back to top

Arkeo: KAIF räknar med att dina Stampen Staggers tar iallafall en pinne mot Runda Bordet i sista omgången av div 2 västra. Om du inte gör detta är risken stor att vi kommer att spela i samma division nästa säsong och då har mina hobgoblins lovat att foula skiten ur dina vargar, en gång för alla.
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 31, 2004 - 20:32 Reply with quote Back to top

Självklart ska jag göra mitt bästa, spelar för andra platsen. Måste ha en seger.

Synd bara att PainGoneSports inte mörade upp Bordet lite mer i förra matchen Wink . (Hmmm, undrar vem det var som jag betalade förra veckan. Han var lite lustig för att vara dvärg, 1.90 lång och spetsiga öron, men bar ett skägg så det måste ju ha varit en dvärg, alver har väl aldrig skägg.... Confused)

Arkeo
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 04, 2004 - 05:04 Reply with quote Back to top

NEWSFLASH!

På grund av den olyckliga krashen har en del matcher försvunnit från fumbbl. En del SBL-jobb från min sida har också försvunnit. Detta medför att jag förlänger omgång fyra till onsdagen, jag hoppas detta är ok med er alla.

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
mattsve



Joined: Oct 20, 2003

Post   Posted: Apr 04, 2004 - 11:30 Reply with quote Back to top

Arkeo wrote:
Självklart ska jag göra mitt bästa, spelar för andra platsen. Måste ha en seger.
Arkeo


Själv spelar jag för första plats, så jag tänker inte ge mig direkt...
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic