31 coaches online • Server time: 02:12
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Vamps win another ma...goto Post 1150 - OWA TT Tourna...goto Post SWL Season 100!
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Jeppan



Joined: Nov 30, 2005

Post   Posted: May 10, 2006 - 15:04 Reply with quote Back to top

Inför näst sista matchen mot Sergeis Dvärgar så har de modiga småtrollen i Röttna Äpplen laddat upp med hejdlösa mängder giftsvamp. Blod och pungsparkar utlovas!
SergeiBautin



Joined: Jul 15, 2004

Post   Posted: Jun 06, 2006 - 09:24 Reply with quote Back to top

Hehe, och blod och pungsparkar blev det, åt bägge håll! Bägge trollen fick hjärnskakningar, men regenererade (där finns väl inte s mycket som kan bli skakat?), och silkesvantarna var tydligen på, dwaffarna vann skadorna med 4-2, lite för snällt för att vara en sån hatmatch trot allt.

_________________
Do you know that every time someone uses the word 'fluff' instead of 'background', a kitten dies?
- gav thorpe
goffmogg



Joined: Jan 21, 2006

Post   Posted: Jun 06, 2006 - 11:13 Reply with quote Back to top

Jahopp

Mitt FI gick ju dåligt i denna säsong, til och med så dåligt att laget upplöstes efter sista matchen. Den matchen ska vi inte prata om, men dverjarna blev sura för de bara ramlade på sina skägg hela tiden. Så det enda de kunde göra för att känna sig lite macho var att fulfoula. 2-2 blev det.
Tribble



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: Feb 02, 2007 - 10:47 Reply with quote Back to top

Här får man påstötningar om att man skall vara med i Ereb-ligan och sedan är det inte skrivet något i forumet sedan i juni förra året!!!

_________________
[url=http://i645.photobucket.com/albums/uu172/zephire79/contestant.gif]Image[/url]

Image
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Feb 02, 2007 - 13:48 Reply with quote Back to top

Tribble wrote:
Här får man påstötningar om att man skall vara med i Ereb-ligan och sedan är det inte skrivet något i forumet sedan i juni förra året!!!


Jag har varit inne här varje dag i över ett års tid men varit för blyg för att skriva. Kul att du skrev.

Jag har ju hittat nya vägar för att ha kul på Fumbbl. Stavas Ogre. Kanske ska man köra på fluffet fullt ut?
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Feb 03, 2007 - 10:34 Reply with quote Back to top

Skit i dvärgförbudet. Jag skämtade mest bara för att de är så tråkiga. Tråkiga att möta och tråkiga att spela : )

Läste jag nånstans att man ej skulle få ha Big guys från start? Jag gillar inte den idén. Finns ju en del lag som har sina "big guys" från start. Mumierna i olika lag tex. Och de kan ju få en väldigt stor inverkan i början om andra inte kan få köpa sig en liten polis. Nurgle blir väl inte heller sig lika utan en go Best?

Det börjar ta sig på Fluffronten. Har en del goa idéer. Kanske dags att damma av ett gammalt lag?

-Magnus
goffmogg



Joined: Jan 21, 2006

Post   Posted: Feb 03, 2007 - 12:39 Reply with quote Back to top

Tja

Mina barbarer från Barbia står redo.
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Feb 03, 2007 - 13:54 Reply with quote Back to top

goffmogg wrote:
Tja

Mina barbarer från Barbia står redo.


Ny liga, nytt forum.

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic