36 coaches online • Server time: 11:32
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnome Roster - how a...goto Post Problem to organize ...goto Post Updated star player ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Mar 16, 2007 - 08:26 Reply with quote Back to top

Nesseman
Quote:
Stockholms Stall

Casper Stockholms Finaste (DE)
Fejd Stockholm Green Machines (Orc)
Tricktickler Stockholms Nattfolk (Necro)

Regerande mästare. Drabbas av TR-taket och måste banta två lag. Gamla rävar som coachar stora och fina lag borgar för en topplacering.

Tips: Favorit.


Magan174
Quote:
Stockholms Stall Plats 1

Casper Stockholms Finaste (DE)
Fejd Stockholm Green Machines (Orc)
Tricktickler Stockholms Nattfolk (Necro)

Håller med Nesse här. De får bli favoriter i Grundserien. Men bucklan ska bort från Sveriges Baksida i år.


Stort grattis Stockholm, och Nesse som drog in sitt tips.

Med en match kvar att spela så har Stockholm dragit hem bucklan till den Kungliga Hufvudstaden igen. Igår var det fullt firande på Stureplan. Sturehofskoncernen stod ju som huvudsponsor till finalmatcherna och festen flyttade mellan Sturehof och Riche under hela kvällen. Många var fansen som ville ta del av sina idoler och de friterade räkorna.

Framåt småtimmarna flyttade dock hela coachgänget vidare till Combo på Valhallavägen för att i lugn och ro avnjuta segerns sötma. Där sågs Fejd somna i en soffa med en cigarr i mungipan och en champagneflaska i handen, nej vänta det var ju Webbe två nyårsaftonar tillbaka. Hoppas att det smakade då för det blev ju ingen nu Twisted Evil

Silly Season Våren 2007

SSB ska enligt säkra källor ta Pjotors plats i Royals stall.

Stockholms stall ska lägga ner då de inte har nåt mer att bevisa.

Upsala ska fortsätta och de har pratat igenom vad som hände i år och de lät den kända Korvgubben på Fyristorg hålla Låda på magen och som den idrottspsykolog han är så har han lyft gubbarna.

Göteborg söker efter en ersättare till Arkeo, som enligt de andra i stallet ska hoppa av. Jag undrar ifall det är något som hans dotter är stolt över? En far som ger upp Wink

Ett annat rykte gör gällande att jag är för feg för att spela i Stallet då jag inte har nåt bra lag. Konstigt vad rykten kan bli förvrängda. Jag vill ju inte spela för att ni andra har för BRA lag. Tr Gräns på 150 nästa säsong?

-magnus

Hur ska ni andra göra?
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 16, 2007 - 09:46 Reply with quote Back to top

hejja hejja

Det utlovade fluffpriset går till göteborgs stall, blä. :-/

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
Casper



Joined: Feb 02, 2004

Post   Posted: Mar 16, 2007 - 11:19 Reply with quote Back to top

Man ska ju sluta när man är på topp har vi hört. En andraplats första säsongen (enbart på rent mygel och fusk givetvis), sen 2 raka vinster. Lika överlägsna som AIK kommer bli i årets allsvenska. Ska bli intressant att se vem som kan ta vår mantel säsong 4, i stockholm allmänt känd som "jumbosäsongen".
Webbe



Joined: Aug 13, 2003

Post   Posted: Mar 16, 2007 - 18:00 Reply with quote Back to top

Grattis Casper och Tricktickler!

Casper wrote:
Lika överlägsna som AIK kommer bli i årets allsvenska.

Förlåt, men menar du då östra eller västra?
Casper



Joined: Feb 02, 2004

Post   Posted: Mar 18, 2007 - 20:33 Reply with quote Back to top

Varken jag eller Bantha var så sugna på att spela den sista betydelselösa matchen så ni kan ju forfeita den åt valfritt håll.
magan174



Joined: Aug 01, 2004

Post   Posted: Mar 18, 2007 - 21:21 Reply with quote Back to top

Casper wrote:
Varken jag eller Bantha var så sugna på att spela den sista betydelselösa matchen så ni kan ju forfeita den åt valfritt håll.


Vad bra. Jag tänkte precis på den matchen.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic