49 coaches online • Server time: 19:28
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Skittles' Centu...goto Post Gnome Roster - how a...goto Post Gnomes are trash
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
boobis



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 17, 2004 - 09:32 Reply with quote Back to top

Eeereweeegooo!!

Södersvepet rapporterar:

Vintertullen Warriors marcherar vidare mot serieseger!!! Att Coach Boobis gått i skola hos sin ondare tvilling Necromancer Boobis har gett resultat, och det märktes direkt på spelarna att de fått en förmånlig pensionspan i Likgnagare Inc. Snabbt som attan slog de ihäl två råttor för att slippa bli blotade, och vann lätt matchen med 2-0.

Den enda som för närvarande fått Boobis och Boobis missnöjda är blitzern Sanna Iskross, som skadade sig på första träningen. Hon blir nog inte långvarig trots att hon gjorde båda målen i första matchen.
boobis



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 17, 2004 - 13:31 Reply with quote Back to top

Nu finns info upplagt på gruppsidan om vem som är ansvarig för respektive divison. Det är alltså divisionsansvarig som ni skall meddela om ni har problem med att få tag på er motståndare. Sedan tidigare finns också infom om uppsamling, om någon skulle missat det.

/boobis
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: May 17, 2004 - 13:37 Reply with quote Back to top

Tjenare hej!

Efter gårdagens seger vill jag rida på vågen och möta min nästa opp, UberEvil så snart det bara går. en sak dock...han har inte lirat sin match i första omgången. Det är inte UberEvil som sackar...utan hans opp. gnorf, vilken inte vart inne på fumbbl de senaste 10 dagarna. Jag önskar ingen WO (eller jo det gör jag iofs eftersom det finns 3 mng hos UberEvil Twisted Evil ) utan vill bara veta status på matchen.

Very Happy

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Bajlon



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 18, 2004 - 10:01 Reply with quote Back to top

P g a att gnorf inte svarat på mina pm när han gjort sina synnerligen sällsynta besök här på fumbbl så missade jag en mellanmatch och fick spela min första ligamatch med en fleshgolem, en ghoul, en wight och en zombie överkryssad.... Stor risk att man vinner då..... Evil or Very Mad
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 18, 2004 - 11:18 Reply with quote Back to top

Fotnot.
Gnorf är utesluten ur ligan pga inaktivitet.

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: May 19, 2004 - 15:00 Reply with quote Back to top

Tycker de flesta av er är alldeles för tråkiga. Varför kommenterar ni inte era matcher? Det är ett stort nöje, tycker jag, att rulla igenom tabellerna och kolla på alla matchrapporter. Tyvärr är det dock bara ett fåtal som kommenterar sina matcher. Ok...jag kan gå till överdrift ibland och skriva en halv bok...men...ursäkta språket...vafan!! det ger ju ytterligare krydda åt spelet. Mr. Green

Så...kom igen coacher i svenska ligan...knåpa ned några rader efter matcherna. Behöver inte alls var ngt seriöst men iaf lite grann. Jag vet att ni kan. Very Happy

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
malitrius



Joined: Sep 07, 2003

Post   Posted: May 19, 2004 - 15:45 Reply with quote Back to top

Vad kommer hända med Hulis lag? Byts det ut eller kommer vi spela med ett mindre lag i den divisionen?
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 19, 2004 - 16:13 Reply with quote Back to top

Förhoppningen är att vi på ett smidigt sätt ska kunna byta ut laget.

Ligaledningen
genom Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
Tinkywinky



Joined: Aug 25, 2003

Post   Posted: May 20, 2004 - 15:32 Reply with quote Back to top

Kommer endast gruppsegrarna från division 3/4 ha chans att gå till div 2?

_________________
Do you play ranked and wonder where all the good coaches are? Are you also from Sweden? Then join the Swedish league!
urri



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 20, 2004 - 15:39 Reply with quote Back to top

Tjena Grabbar!
Jag har problem med att komma in på chaten vet ej vad det är för fel så jag kommer att ha stora problem att spela mina matcher!!
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: May 21, 2004 - 20:35 Reply with quote Back to top

Urri: Det går ju alltid att boka upp matchtid via PM's. Bökigt men funkis om det krånglar att komma in på irc.

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Revener



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 24, 2004 - 19:04 Reply with quote Back to top

tja... tänkte redan nu säga till att den 10-12/6 så är det Sweden Rock Festival, så jag är iaf inte hemma den helgen. Är det fler som ska dit så kanske det deadlinen behöver skjutas en dag, till Måndag 14/6.

METAL!!!!!!!
Xenotaph



Joined: Feb 29, 2004

Post   Posted: May 25, 2004 - 18:30 Reply with quote Back to top

Tjenare

Finns det nån kanal för bondesligan där man kan gå in och leta efter match? Har letat lite halvnogrant men inte hittat nån info om det.

/Xenotaph
Tinkywinky



Joined: Aug 25, 2003

Post   Posted: May 25, 2004 - 18:49 Reply with quote Back to top

Quote:
Finns det nån kanal för bondesligan där man kan gå in och leta efter match? Har letat lite halvnogrant men inte hittat nån info om det.


Använd svenska ligans kanal.

_________________
Do you play ranked and wonder where all the good coaches are? Are you also from Sweden? Then join the Swedish league!
MrDrill



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jun 07, 2004 - 10:13 Reply with quote Back to top

Vad händer? Varför är inte omgång 3 spelad?

Deadlinen var ju 6/6.....?
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic