47 coaches online • Server time: 15:36
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnomes are trashgoto Post Roster Tiersgoto Post Cindy is back?
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Hogglas



Joined: Sep 01, 2004

Post   Posted: Jun 14, 2005 - 17:15 Reply with quote Back to top

Skriv upp mig till Göteborgsstallet då så kanske vi blir tillräkliga utan de från utomstades
Stonewall



Joined: Apr 07, 2004

Post   Posted: Jun 14, 2005 - 17:23 Reply with quote Back to top

Så går det när man är borta från internet för att kalasa för skattebetalarnas pengar, då fixas det tydligen kanonsnabbt intressant liga. vart vill jag då komma med detta?
jo att jag såklart gärna är med och leker. som den sant postmoderna människa jag är har jag ingen hemvist, för det mesta är jag i lund men rätt ofta är jag på södertörn med, så om det blir ett stall för folk söder om söder funkar det ypperligt för mej det med. annars är jag väl livegen (vilket passar rätt bra för livet som doktorand)

_________________
Loves bitch but man enough to admit it!
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Jun 14, 2005 - 17:42 Reply with quote Back to top

Jag kan hoppa med i en Uppländsk allians.
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jun 14, 2005 - 19:20 Reply with quote Back to top

Intresset är rätt stort och vi är snart uppe på 8 stall som ju får ses som ett delmål. Fortsätter det att droppa in coacher så får vi nog utöka till 10 stall.

Det finns redan flera färdiga stall, samt ett där de i tillfället är runt 4 spelare (Göteborg). Om ni som har ett fullt stall är överrens med varandra att ni vil lira ihop (dvs nån kanske har två polare som han hellre vill spela med) så kan ni gå in och kika på den nyskapade gruppsidan, samt bestämma er för namn, raser etc.

Has har gett sin välsignelse att vi kan spela uppvärmning i Steg1, så det kör vi på! Om det är någon som redan har ett Steg1-lag och vill använda det, kontakta isåfall mig, Webbe eller någon annan vänsint approver för namnbyte.

Om det är någon som inte känner till begreppet bondeligan, så är ni givetvis välkomna in till #svenskaligan så får ni svar på alla tänkbara frågor där.

Personligen tycker jag att det bara är att bondelira igång för de som redan har ett stall färdigt. Det kommer nog att ta ett litet tag innan ligan kör igång, för det är ju en del bitar som ska falla på plats.

VIKTIGT! Ni får ICKE spela bondematcher mot stallkamrater, då det troligen blir någon slags kuddkrigs-blood bowl med hundratals td:s och få blockar.
Aknot



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: Jun 15, 2005 - 15:46 Reply with quote Back to top

Det här verka ju riktigt trevligt, Smile tyvärr ser det ut som att det bara är jag som är från småland. Östra eller Västra Götaland hade ju fungerat bra för mig, eventuellt skåne. eller vad Fa... som helst Smile bara man få lira...

/Aknot
kurre



Joined: Oct 14, 2003

Post   Posted: Jun 15, 2005 - 16:04 Reply with quote Back to top

Jag bor i Halland, är gärna med i nått Stall. Hör av er om ni behöver folk nånstans.
Claude



Joined: Sep 11, 2003

Post   Posted: Jun 15, 2005 - 16:18 Reply with quote Back to top

Samma har! Mycket interreserad men Ostgotarna har ju monopoliserat hela landskapet. Finns ni utlandsvenskar som kan tanka er att ga ihop med mig ocksa utlandssvensk och skapa ett stall. Eller sa kan jag ocksa ga samman med vilket pack som helst.
Odium_Khan



Joined: Dec 07, 2003

Post   Posted: Jun 16, 2005 - 16:47 Reply with quote Back to top

Har nu fixat ett stall med enbart coacher från bruket med stort B: Söderfors! Så jag överger stall Uppsala till förmån för detta gäng bensaxande kämpar. Lycka till BooAhl och harald, tror inte det blir problem att hitta en ersättare för mig.
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Jun 20, 2005 - 16:11 Reply with quote Back to top

khanmank kommer göra ett lag idag och hoppa på Uppsala!
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Jun 20, 2005 - 16:13 Reply with quote Back to top

Du kan förresten byta ut Uppland mot Uppsala! Vi slipper numera de där inavlade träskbönderna ifrån Söderfors Smile De där jävlarna som med dynggrepar foular ihjäl uppskillande mumier!! Söderfors!!! Uppsala förklarar krig och det är Mickes fel!
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Jun 21, 2005 - 09:54 Reply with quote Back to top

Borde inte lizards räkna som bashlag de med?
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jun 21, 2005 - 10:16 Reply with quote Back to top

harald wrote:
Borde inte lizards räkna som bashlag de med?


Nähädå. Lizards är snälla gröna och gräsätande. Ganska harmlösa kräk som i princip alltid saknar skadeskills och dessutom knappt har någon spelare med tackle tom på hög TR. Dvs rätt ofarliga för dodgande lag.
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Jun 29, 2005 - 01:06 Reply with quote Back to top

Någon bosatt i Göteborg som kan tänka sig ställa upp för stadens stall. Det finns en plats ledig.
Odium_Khan



Joined: Dec 07, 2003

Post   Posted: Jul 03, 2005 - 02:31 Reply with quote Back to top

LOL.. Harald, jag såg inte din krigförklaring förrän nu och jag skrattade gott. Atlantis/TTBBL-Micke skulle vilja be om ursäkt för "grepningen" (turn 15 brukar jag ta det lugnt om jag ligger i det läge jag var i, men å andra sidan brukar jag också ha väldigt dålig koll på turnmarkern). Stalliga-Micke däremot säger: Aha ja. Va tror du lå. Kom upp ti kyrkmyrn me lagena så ska ni få se på skaplia grejer.
Gatts



Joined: Jun 18, 2004

Post   Posted: Jul 03, 2005 - 03:07 Reply with quote Back to top

är göteborgare och kan ställa upp, sdpelar helst dodgylag, och helst inte bashy

_________________
Players die, touchdowns are forever!
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic