33 coaches online • Server time: 09:58
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnomes are trashgoto Post Gnome Roster - how a...goto Post Skittles' Centu...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 10:41 Reply with quote Back to top

Hehe, är detta ert slutgiltiga svar? Inga problem för mig isåfall...
Odium_Khan



Joined: Dec 07, 2003

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 10:54 Reply with quote Back to top

Inte för oss heller, det blir lika stor fördel för oss hur ni än väljer.
Rapport från Bruksvallens direktorat angående de övriga matcherna väntas inom kort.
Aknot



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 11:17 Reply with quote Back to top

Quote:

Sist lagen möttes slutade det 4-0 till Norrlands Silver efter 16 turn med förnedring.


Hahaha, förnedring, Patetiskt skulle jag vilja säga, Vi kunde ju bara ställa upp med 10 killar efter Guldödlornas fula tricks i matchen innan, och de äckliga högalverna hade ju väldigt tydligt dopat sig med någon lyckodrog och troligtvis förgiftat Svampodlarnas mat... Men den tiden är förbi, Vi räds inte att visa vad svampblod är. Nu ska Silverkillarna få smaka på svamp, var så säker... hahaha

_________________
*** Förr var jag schizofren, men nu mår vi bra! ***
Hogglas



Joined: Sep 01, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 11:23 Reply with quote Back to top

Visst det är vårt slutliga svar, så låt huvuderna er... bollen rulla igång.
Odium_Khan



Joined: Dec 07, 2003

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 11:42 Reply with quote Back to top

Direktoratet låter meddela att fotbollssektionens P78 möter reptilerna på Bruksvallen tisdag kl 10:00.
A-laget kommer att möta Spårvägen på asfaltsplanen framför ICA Ankaret. Matchtid meddelas senare.
GAIS ska försöka ta reda på Brukets Hemlighet som tidigare bestämts, GAIS har hemmaplan.
För övrigt hoppas vi på en ärlig kamp proletärkommuner emellan (för ni lär behöva en del fula tricks om ni ska få det här att gå vägen) och framhåller att riktiga män fiskar gös, inte torsk.


Last edited by Odium_Khan on %b %19, %2005 - %21:%Aug; edited 1 time in total
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 12:20 Reply with quote Back to top

Så har jag satt upp matchen Göteborg - Bruket. Den enda matchup jag väntar på i omgång 1 är Stockholm - Eastowyd och där ska Mr Stonewall bara bli klar med sina 4 matcher i steg1.

Bra jobbat alla stall!
Markela



Joined: Apr 26, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 12:38 Reply with quote Back to top

Här hade man tänkt sig en lugn och fin match där vi får storstryk av några frustande alver. Men då ens medspelare ändrade i en taktiska planen och faktiskt tror att man kan mörda, stycka och lemlesta inavels bönder. Ja, då får man väl vässa hornen och äta en stor portion köttslamsor inför matchen så man orkar visa vilka som bestämmer. Och givetvis ingår gratis spikklubbor åt alla våra fans så dom kan visa sin respekt på läktarna genom att blubba motståndarens supporters (och en och annan spelare som sprungit av planen i vild skräck).
Nesseman



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 12:55 Reply with quote Back to top

<i>Nolhaga Slott , Potatistaden den 17 aug 2005.

Kära dagbok. igår kväll bestämdes det att jag och mina potäter ska möta några norrländska getter i första matchen.
Ja, dessa norrlänningar, jag minns så väl när potatisen introducerades i vårt avlånga land. Dom dumma jävlarna i norrland envisades med att äta blasten! För att sedan säga att potatis minasann var både giftigt och smakade illa. Maken till dumhet hade jag inte skådat. Nä det krävdes ju som bekant en man från potatistaden för att lära det svenska folket att äta knölen och inte blasten. Och på samma sätt som jag då läxade upp dom alkoholiserade kretinen ska mina stolta nolor nu visa dessa blastätande monster hur Blood Bowl ska spelas!

/Jonas

_________________
Oh man, that is a burn. Dude, you just got burned. Burned, dude, burned.
Svenska Ligan
Svenska Stall-ligan
Stonewall



Joined: Apr 07, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 14:22 Reply with quote Back to top

då var jag klar med alla matcher i steg1. och dessutom lyckades jag föra över det mesta av min dåliga tur till webbe så nu är det bara att rulla för praoeleverna...

_________________
Loves bitch but man enough to admit it!
Tribble



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 14:47 Reply with quote Back to top

Ooops, postade i fel tråd, finns i resultattråden
Gatts



Joined: Jun 18, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 17:07 Reply with quote Back to top

Hogglas, hoppas inte du ändrade matchups p g av min post, jag fluffade bara, oh well träalver e ju itne fy skam det heller

_________________
Players die, touchdowns are forever!
Casper



Joined: Feb 02, 2004

Post   Posted: Aug 17, 2005 - 17:17 Reply with quote Back to top

Stockholm har bestämt att Balints fruktade orcher ska få det stora nöjet att förnedra Slanters kaosdvärgar på hemmaplan. Blir svårt att sälja biljetter till så ensidiga matcher mot okända lag från vischan bara, vi är ju vana att möta lite hårdare motstånd.
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 18, 2005 - 00:42 Reply with quote Back to top

Hmm, lista ut Brukets hemlighet? Kan det vara att alla i Bruket egentligen heter Svensson?

Enda raka är väl att använda hårdhandskarna och stampa varg så det står härliga ting, så ska vi nog lista ut hemligheten.

_________________
Living in Gothenburg?
Think that Blood Bowl is the best game ever?
Then I have the answer to you! Come and join GOBBL, the new BB-leauge in Gothenburg!
SideshowBob



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 18, 2005 - 10:25 Reply with quote Back to top

Ikväll klockan 21:00 ska Norrlands Guld försöka sparka orchrumpor från Bonnalandet på Sandåkerns IP. Entré från 50 kr. Försäljning av kaffe och bullar. Jim Jidhed sjunger i pausvilan.
Casper



Joined: Feb 02, 2004

Post   Posted: Aug 18, 2005 - 17:55 Reply with quote Back to top

Äsch, åka 100 mil och betala 50 spänn för att se en skitmatch på plats. Tacka vet jag TV-sändningar.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic