63 coaches online • Server time: 20:19
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Exempt teamsgoto Post Getting diced 3 game...goto Post 7s for fummbl?
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
BiggieB



Joined: Feb 19, 2005

Post   Posted: Aug 19, 2005 - 02:20 Reply with quote Back to top

jo hört att bastuträsk lokaltv eftersänder matchen
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Aug 19, 2005 - 21:09 Reply with quote Back to top

Arkeo wrote:
Hmm, lista ut Brukets hemlighet? Kan det vara att alla i Bruket egentligen heter Svensson?

Enda raka är väl att använda hårdhandskarna och stampa varg så det står härliga ting, så ska vi nog lista ut hemligheten.


Nej brukets hemlighet har med inaveln att göra. Det kan vara värre än att man gifter sig med kusiner. Det kan ha att göra med att det är obligatoriskt syskongifte på orten. Om ni hade sett Odium och co 'in real life' skulle ni förstå.

/"En som tyvärr sett och vet"
Odium_Khan



Joined: Dec 07, 2003

Post   Posted: Aug 19, 2005 - 21:51 Reply with quote Back to top

Harald, det var nog det Arkeo ville insinuera från början, hade du varit lite smartare kanske det inte hade gått dig förbi. Jag vill varken styrka eller dementera dessa rykten, men jag kan säga att vi är väldigt skeptiska mot nya ansikten här i byn...
Ser för övrigt fram emot vår framtida re-match, jag har en dynggrep hemma med texten "Haralds rumpa" ingraverat på skaftet.
Casper



Joined: Feb 02, 2004

Post   Posted: Aug 20, 2005 - 12:14 Reply with quote Back to top

EastOwyd: Har ni bestämt matchups snart? Ni har ju bara 2 val så borde inte ta så lång tid egentligen Razz
BiggieB



Joined: Feb 19, 2005

Post   Posted: Aug 20, 2005 - 13:11 Reply with quote Back to top

de e rädda hahahaha

vi cuttar er len Razz
CommanderVenus



Joined: Jan 22, 2004

Post   Posted: Aug 20, 2005 - 21:35 Reply with quote Back to top

"Mumiekamraterna" vilket fantastiskt värdelöst namn. Ha ha, helt sjukt...
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Aug 20, 2005 - 21:41 Reply with quote Back to top

Mumiekamraterna är en anrik förening, förmodligen den äldsta i hela stalligan och där råder ej heller någon inavel så Söderforsbor göres icke besvär!
BiggieB



Joined: Feb 19, 2005

Post   Posted: Aug 21, 2005 - 14:03 Reply with quote Back to top

jag måste säga att jag är måttligt road av motståndets oförmåga att välja matchup
slanter



Joined: Aug 02, 2004

Post   Posted: Aug 21, 2005 - 14:45 Reply with quote Back to top

EastOwyd vs Stockholms stall

Pjotors Necro (133/145) mot Necro (146/151)
SWs Human (127/121 mot DE (137/131)

_________________
Think you're Bashy?
Think you're Stupid?
Think again!
Casper



Joined: Feb 02, 2004

Post   Posted: Aug 21, 2005 - 20:47 Reply with quote Back to top

Skapat turneringen för vår omgång nu. Skrev inga kommentarer om vilka som ska spela, men litar på att ni kommer ihåg det (tvivlar på att EastOwyd gör det, men trick och balint kan man lita på). Ska bara stenväggen uppenbara sig.
Markela



Joined: Apr 26, 2004

Post   Posted: Aug 21, 2005 - 22:04 Reply with quote Back to top

Ville bara berätta att NORRLAND har gått segrande ut ur första omgången. Norrlands Monster stampade ner Bonnalandets Nolor när dom försökte sticka upp skallen.
Arkeo



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Aug 22, 2005 - 08:26 Reply with quote Back to top

harald wrote:
Mumiekamraterna är en anrik förening, förmodligen den äldsta i hela stalligan och där råder ej heller någon inavel så Söderforsbor göres icke besvär!


Jag vill å det bestämdas påstå att Göteborgs Avlidnas Idrotts Sällskap (GAIS) är stall-ligans äldsta förening, med anor långt tillbaka i död-dagar! Vi ser verkligen fram emot att få läxa upp ungomarna från Uppland. Twisted Evil
harald



Joined: Dec 04, 2003

Post   Posted: Aug 22, 2005 - 19:08 Reply with quote Back to top

Arkeo wrote:
harald wrote:
Mumiekamraterna är en anrik förening, förmodligen den äldsta i hela stalligan och där råder ej heller någon inavel så Söderforsbor göres icke besvär!


Jag vill å det bestämdas påstå att Göteborgs Avlidnas Idrotts Sällskap (GAIS) är stall-ligans äldsta förening, med anor långt tillbaka i död-dagar! Vi ser verkligen fram emot att få läxa upp ungomarna från Uppland. Twisted Evil


Det bär mig emot att erkänna att GAIS har tyvärr rätt. Vi har dock högst snittålder i laget på några tusen gentemot närmaste...
Odium_Khan



Joined: Dec 07, 2003

Post   Posted: Aug 25, 2005 - 20:13 Reply with quote Back to top

Ännu en kväll utan att Spårvägen dyker upp på sin egen hemmaplan. Brukets A-lag campar på Avenyn i väntan på sina fega motståndare. Fansen börjar undra: Börjar Göteborgs stall få kalla fötter? Vill de dra sig ur? Kanske det vore lika bra att ta den lilla förnedringen för att slippa den stora?
Nere i tipshörnan på ICA Ankaret är sportfantasterna i alla fall eniga om att Göteborgs stall har stora problem med sammanhållningen. Först är man inte ens överens om vilka lag som ska utmanas, sedan en så enkel sak som att få ner ett av sina lag till omklädningsrummet på en och samma dag. Denna oordning bekräftar bara vilken sanslös tur Reptilerna måste ha haft när de vann på udda mål mot det organiserade och principfasta SGoIF P78. En tvåa på A-lagarna verkar bli en säker streckning, storspelaren Janne Helin t ex har redan lämnat in 30 identiska rader och Haanpääs ute i Pilbo har tagit tillfället i akt att återuppta sin tveksamma bookmakerverksamhet.
Gatts



Joined: Jun 18, 2004

Post   Posted: Aug 25, 2005 - 20:23 Reply with quote Back to top

spårvägen vill skylla dagens missade match på forsatta materialproblem. Nu verkar dock allt fungera och vi har på inget sätt kalla fötter. Tvärtom är vi ytterligt redo att visa att det är göteborg som är bloodbowlsveriges framsida.

_________________
Players die, touchdowns are forever!
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic